[WN] A Stylish Gallo in Kreuth en Chexinem Out

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Westex

A Stylish Gallo in Kreuth en Chexinem Out

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 19:05

Eerst een filmpje van A Stylish Gallo in Kreuth op het Osterturnier van enkele weken geleden:

http://www.youtube.com/watch?v=XwACvj28Ad4

Door een computer crash was de site van A Stylish Gallo enkele weken niet ge-update en dit weekend zelfs down. Maar nu doet hij het weer en is hij weer up to date Haha!

Aanstaande zaterdag start A Stylish Gallo voor het eerst officieel in Nederland en wel in Schijndel in de Intermediate Open en de Open Lawson.

Na uitgebreid zoeken en lang wikken en wegen (er zijn zo veel leuke paarden Knipoog ) heb ik zelf ook een merrie aangeschaft. Hoofddoel om zelf ook te fokken met A Stylish Gallo maar zeker ook om zelf te showen. In juni maakt ze haar Nederlandse debuut op de DRHA wedstrijd. Wordt voor mij mijn eerste officiele start en mijn 2e start in totaal als ik de geslaagde oefenwedstrijd in Oud Gastel aan het begin van dit jaar meetel.

Hier alvast een foto van haar:

Afbeelding

Ze heet Chexinem Out, is 4 jaar en is van Bueno Chexinic (Reminic) en Selena Oak (van Docs Oak). De foto is van de futurity 2007 waar ze de finale haalde met Oli.

CU in Schijndel?

Violaaa

Re: A Stylish Gallo in Kreuth en Chexinem Out

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:08

Ben verliefd, meer kan ik niet zeggen Vork

yerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:54

wat is ie toch knap he? de a.s. pappie van mn veulentje..... Cool

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:57

je hebt een mooi ding gekocht... en volgens mij word het een supper combinatie met haar en Gallo,,, Haha!