[SGW] Onterecht toch L moeten starten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Onterecht toch L moeten starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 13:41

Ik heb vorige week mn standen eens bekeken op de KNHS site. Tot mijn schrik zie ik
dat ik ineens L +2 SGW ben. Ik heb nog nooit L gestart. Ik ben nu B +8 . Dus ik denk, gelijk even
bellen, kijken waar hun dat vandaan halen. Nou bleek dus dat de tripalon in Gorssel de boosdoener was. Ik ben daar L gestart, want bij mijn ( en anderen) weten telt daar helemaal niets van mee voor winstpunten. ( Bij ons in Laren word hetzelfde georganiseerd en telt ook niet mee)

Dus ik heb even om uitleg gevraagd en of ik wel weer gewoon B mag starten. Volgens hun was er iets verkeerd gegaan met het aanvragen van de tripalon. En ze wisten dus niet hoe ze dat gingen oplossen en of het wel opgelost zou worden. Dat zou dus betekenen dat ik verplicht L moet gaan starten nu. Ik ben het hier niet mee eens, zou ik hier nog wat mee kunnen?

Quinn

Re: Onterecht toch L moeten starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:44

ik zou gorssel even bellen en bij hun een kopie vraagprogramma opvragen. Daar moet het dan in staan anders zou de knhs het toch gewoon terugmoeten draaien. Wist trouwens ook niet dat een triplon onder de SGW valt

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:46

heb even op hun site gekeken was nieuwsgierig wat het was. Dit staat er Tripalon op 16 maart 2008

Sinds een paar jaar organiseren we deze hele leuke wedstrijd. Voor degenen die het niet kennen, een Tripalon bestaat uit een dressuurproef, springparcours en een cross traject dat je in je eigen tempo mag afleggen. Elke hindernis MAG genomen worden, niets moet. Vooral leuk omdat je dus met groepjes samen mag rijden. Het is niet voor puntenregistratie. Schrijf je snel in, vorige jaren was de belangstellingvoor deelname overweldigend.

Staat toch duidelijk dat het niet voor puntenregistratie is..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 13:47

Ja inderdaad, dat klopt. Maar volgens de KNHS is het niet als tripalon aangevraagd maar als SGW

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:50

Misschien ook even bellen met de organisatie van de Tripalon en voorleggen wat er is gebeurd? Kan me voorstellen dat dit bij meer mensen is misgegaan.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 13:52

Nou ja, de KNHS had er verder nog niemand over gehad. Maar dat komt waarschijnlijk omdat er maar 3 deelnemers waren in het L en verder niet in hogere klasses. De andere 2 dames die meereden in de L, waren ook al L SGW. Dus die zullen er waarschijnlijk niets van merken.

Ik ga inderdaad eens even bellen met de organisatie.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:59

Misschien zijn ze in de war met de SGW in september.
Denk dat ze na aanleiding van dit vast wel vragen krijgen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 14:25

tientjeh schreef:
Nou ja, de KNHS had er verder nog niemand over gehad. Maar dat komt waarschijnlijk omdat er maar 3 deelnemers waren in het L en verder niet in hogere klasses. De andere 2 dames die meereden in de L, waren ook al L SGW. Dus die zullen er waarschijnlijk niets van merken.

Ik ga inderdaad eens even bellen met de organisatie.

Die andere 2 dames kunnen er ook onterecht wp bij hebben gekregen (de vraag is of zij daar blij mee zijn of niet).
Ik denk dat je iemand aan de telefoon had bij de KNHS die niet helemaal weet wat een tripalon is. Dus ik zou er nog even een mail achteraan sturen. Desnoods met de links naar het VP van Gorssel erbij. En het verzoek om die 2 winstpunten weer weg te halen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:48

Ik weet zeker dat de tripalon van Gorssel niet voor SGW winstpunten telt.
Je kunt inderdaad het beste even bellen met de mensen van de organisatie (hoor ik zelf ook bij, maar ik heb het vraagprogramma niet).
Ik neem aan dat dit nog wel recht getrokken kan worden.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 20:14

Ik hoop het chantal! Ik heb nog wel weer even een mailtje gedaan en ook de site genoemd van Gorssel. Dus ik ben benieuwd of ik nog reactie krijg.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:49

ik heb geen winspunten gekregen Tong uitsteken

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:24

Ik ook nie....

Wel vervelend Tientjeh, je mag vast wel weer B.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:11

Weet je al meer tientjeh?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 07:00

Ik heb nogmaals naar de KNHS gebeld, omdat ik ook geen reactie kreeg op mn mailtje. Moet er dus maar een beetje druk achter zetten. Ze waren nu daar in discussie wat ze moesten doen. Als ik over een paar dagen weer belde wisten ze meer. Ik heb wel alles aangekaart en hun hadden het vraagprogramma ook al. Dus het moet haast wel goedkomen!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:55

Dat ze daar nog over in discussie moeten....
Lijkt me toch duidelijk dat een tripalon niet voor winstpunten geldt... Gestoord