Kaulille

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

willeke_x

Kaulille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 21:31

Ik ben vandaag gaan rijden in Kaulille. Het was echt een héél fijne rit! Alles stond goed aangegeven en Casandra was echt héél braaf!
Ik ben gestart met nog twee ruiters die op dezelfde moment als mij startten, maar toen ze in het begin van de rit gingen galloperen wou ik casandra bij mij houden, maar dat lukte niet echt... ze begon te bokken...

Uiteindelijk heb ik een ganse rit met deze ruiters meegereden en het is eigenlijk héél goed gegaan, tot bijna de laatste kilometer. Toen deden we een galopje en we moesten ergens linksaf, en er zaten wat stronken in de weg. Casandra was niet aan het opletten en struikelde erover... ik werd uit het zadel gekatapulteerd en een betonnen paaltje stond net in mijne weg

Gelukkig niets erg... mijn bekken gekneusd en enkele gekneusde ribben...
Dit was gewoon zo'n typisch geval van weinig buitenrij-ervaring Paard jong en nog af en toe slungelig buiten en ik zit nog niet zo vast in het zadel. maar ach we leven nog!

De hartslag zat wel wat aan de hoge kant 53, maar we waren wel op tijd binnen!

Ik was verwonderd van casandra haar goede conditie! Want zo vaak rij ik momenteel niet met haar! Ze heeft het echt goed gedaan!

willeke_x

Re: Kaulille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 09:54

foto's staan bij het endurance foto forum Lachen

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:26

Fijn dat het zo goed gegaan is! Lachen Jammer van je accidentje; hopelijk hou je er niks aan over...

Groeten, SuSEQ

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 11:34

Uitslag: 33ste van de 36, maar wel geslaagd! we hebben 2u09 minuten gereden. de minimumtijd was 1u55, maximumtijd 2u30. Onze snelheid: 11,63 km/u. we zijn vertrokken met een hartslag van 59 en aangekomen met een hartslag van 53.

Ik denk dat ik nog iets meer had mogen koelen, maar een half u na aankomst aanbieden is vrij kort vind ik
maarja komt wel goed met der tijd. Dan krijgen we er meer handigheid in en zal alles vlotter verlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:29

Ik plant hier ook even mijn ervaring neer .. Het was super! Haha!
[***] heeft enorm goed gelopen, gestart met hartslag 36 en aangekomen met 46 (en het was dat ik niet wist dat bij LRV sowieso een half uur telt, ookal ga je eerder, want anders was die waarschijnlijk nog lager geweest Knipoog ). Hij liep echt als een trein.. en heeft onderweg een paar goede bokken gegeven (meneer was boos omdat hij struikelde Vork ). Jammer dat het op het einde wat mis ging waardoor we veel tijd verloren, anders hadden we echt zoo snel gereden! Clown Maarja, zo'n dingen kunnen gebeuren en gelukkig is er geen blijvende schade Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:01

willeke_nijs schreef:
... ik werd uit het zadel gekatapulteerd

Heeft ze wel vaker last van Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:08

Het schijnt ja Clown

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:18

[***] schreef:
Het schijnt ja Clown

Haha! Nog meer mensen die het op valt.....

Niet te hard roepen, straks ga ik zelf ook Clown

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 21:39

hahaha ja gebeurt me de laatste tijd iets te vaak naar mijn zin...
vorige keer was al even dom als gisteren! Moet echt dringend wat gaan doen aan mijn zit! Want die is lang zo vast nog niet... Maarja we komen er wel! Met vallen en opstaan (letterlijk & figuurlijk)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:57

willeke_nijs schreef:
hahaha ja gebeurt me de laatste tijd iets te vaak naar mijn zin...
vorige keer was al even dom als gisteren! Moet echt dringend wat gaan doen aan mijn zit! Want die is lang zo vast nog niet... Maarja we komen er wel! Met vallen en opstaan (letterlijk & figuurlijk)

Volgende keer camera mee Tong uitsteken

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:27

leuk dat jullie zo'n fijne rit gehad hebben

willeke doe je wel een beetje voorzichtig? Nors opkijken Ach gut

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 15:39

hihihi ik was voorzichtig hoor Lachen
we hadden gewoon niet gezien dat de richting veranderde en dat er stronkjes in de weg zaten Lachen

Kodak neem ik op endurance rit zelf niet mee... dan heb 'k m'n handen al meer dan vol aan casandra zelf Lachen Maar op trainingsrit volgende keer neem 'k em zeker mee linda!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:46

willeke_nijs schreef:
hihihi ik was voorzichtig hoor Lachen
we hadden gewoon niet gezien dat de richting veranderde en dat er stronkjes in de weg zaten Lachen

Kodak neem ik op endurance rit zelf niet mee... dan heb 'k m'n handen al meer dan vol aan casandra zelf Lachen Maar op trainingsrit volgende keer neem 'k em zeker mee linda!

Mooi zo, veel fotos van mij en Cisco en ik ben o zo fier!
Ik heb de VET gebeld hoor, ik heb een stukje bij het volgende forum gezet:

[END] Verschil tussen Belgische END verenigingen?

p.s. vandaag is de hoefsmid geweest. Cisco is koud beslagen nu voor de 2e keer, zijn ijzers blijven keurig zitten! Kost 35 euro (enkel voor).
Hij is mooi klaar voor de wedstrijden!
Haha!