Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daandriaan schreef:Mijn moeder verkoopt de Saddle-Bums! Heerlijke broeken zijn het.
Ze zijn niet super goedkoop, het zijn ook géen spijkerbroeken.
Voor meerinformatie http://www.saddle-up.nl
daandriaan schreef:Nee. Er zitten lerenzit vlakken op! Ik zelf zit steviger in het zadel
daandriaan schreef:Nee. Er zitten lerenzit vlakken op! Ik zelf zit steviger in het zadel
daandriaan schreef:Watdan niet?
DubbelDun schreef:Steed broeken zjn iig goedkoper, geen binnennaad en extra kniestukken. Of ze niet opkruipen durf ik niet te beweren, dat is erg persoonsafhankelijk.
Als je daar erg last van hebt kijkt dan eens naar een jodhpurbroek in een kombinatie van jeans en stroeve achterkant; HKM heeft die o.a.
daandriaan schreef:Ja idd, maar ze kruipen ook niet omhoog. Zit geen klitteband niets op.
daandriaan schreef:Je kan ze er ook in doen of niet?

DubbelDun schreef:Steeds worden verkocht door Kreamer Pferdesport in Duitsland.
. Het zijn niet al te dikke broeken, maar heerlijk voor de warme zomerdagen. En voor mij lang zat (ben 175)
dus dan zal de lengte wel goed wezen. Welk model heb jij? de Steeds 4you, de Perfect Fit of de Rainbow?
. En aangezien ik best een lastig maatje heb (De spijkerbroeken zijn tegenwoordig best nog wel aan de lage kant). Ik heb een slanke taille en brede heupen. Nou geloof me ik heb echt stad en land afgelopen. Nu heb ik er wel een gevonden voor nood, maar ik ga zeker even kijken binnenkort bij Vögele.
kirsten19 schreef:Bij de Kolderhoeve zag ik iemand met een ontzettend gave spijkerbroek. Toen ik vroeg waar ze deze vandaan had, zei ze tot mijn grote verbazing: bij de Vögele! Voor 19,95 euro. Het merk is Biagiotti of zoiets en er zit een beetje stretch in. Hele fijne broeken, vind ik ook. Ze zijn er in blauw en zwart. Ik zou zeggen probeer het eens, misschien vind jij ze ook prettig. Ze schuren niet en kruipen (bij mij) niet op. Succes!