We vertrokken om 7.45 van huis, de auto volgeladen met 3 grooms waarvan 1 ook fotograaf was, de hele achterbak vol met spul, een slaperig paard in de trailer met en vol hooinet voor dr neus. En ja, ik had wel een beetje kriebels... géén idee wat me te wachten stond.
Bij aankomst naar het secretariaat, ik kreeg een sympathiek ontvangst! Dus hesje aan, paard van de trailer en direct maar laten keuren. Dan hadden we dat iig gehad.
De keuring verliep geweldig. Alsof ze het al jaren deed stond madam daar te suffen. We hadden de laagste hartslag die ze tot dusver had gemeten, 28! Slaapkop
Verder was ook alles perfect in orde, beter kon niet. Overal A'tjes op, ik blij! Na de voorbespreking zijn we maar op gaan zadelen, 10.38 mocht ik starten. Samen met bokker Laura0303 ging ik van start.
De 1e 10kilometer vlogen voorbij! Royal had er zin in, maakte flink vaart en voordat we het wisten waren we bij groompunt 1.
Uiteindelijk bij de P/A heb ik haar direct aangeboden, en met een hartslagvan 56 mochten we gelijk weer verder. Dat hebben we niet gedaan, even 10minuutjes rust want we gingen veelste hard! Dus Royal kon mooi even een hapje gras eten, en ik een broodje.
Toen maar weer verder, elk groompunt eventjes gestopt en verder gewoon fijn in 1 tempo doorgereden. Royal was nog niet leeg bij aankomst, dat gaf me wel een fijn gevoel. Ze had een keurige hartslag, weer van 56. Dus deken op en uitstappen maar.
Bij de nakeuring was ook alles weer keurig voor elkaar. Alleen haar hartslag viel me wat tegen, die was gezakt tot 52. Maar misschien kwam het door de opwinding in de binnebak, ze keek dr ogen uit.
Nou, en zo hebben wij een superdag gehad met een uiteindelijke rijtijd van 3uur en 4 minuten, dat betekend dat we 11,5 km/p/u hebben gereden! Ik ben supertrots op Royal, zo de eerste keer gelopen. Dat belooft nog wat voor de volgende keer, want denk maar niet dat wij het hierbij laten. Ik ben verslaafd!
Bij deze nog bedankt naar mijn grooms en fotograaf! En natuurlijk de andere fotograven ook

En Laura, ik vond het een gezellige rit! Ging goed zo samen.
Zo, genoeg verslag... hier komen de foto's!
De start.

Groompunt 1

http://img137.imageshack.us/img137/3338 ... nd1qe3.jpg

En weer verder

Natgehageld koppie
http://img369.imageshack.us/img369/6526/dsc2332ck1.jpg
Bij de P/A

Onderweg...

Het laatste groompunt, op 33,5 km dus 2 km voor de finish.

M'n grooms

Tijdens de nakeuring, gefinished en wel

Nog even de locomotie, Royal en ik hadden beide de puf eruit

Kortom, een zéér geslaagde dag
Super topper ook van je he