[WN] Brandy 361 dagen oud :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolande

Brandy 361 dagen oud :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 21:26

We zijn gisteren weer naar Brandy geweest en zijn verharing is eindelijk wat meer op gang gekomen Clown Hier weer wat fotos van hem, het lijkt er dan toch op dat hij werkelijk een buckskin kleur gaat krijgen, al valt het niet mee te geloven als je hem ziet Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar als je zijn snoet van dicht bij ziet, met de zon erop, begint hij toch echt een goudachtig kleurtje te krijgen...
Afbeelding

Afbeelding

En als extraatje voor Ods: Holly
Afbeelding

4pleasure

Re: Brandy 361 dagen oud :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:37

Wat ziet ie er gaaf uit!!!! En holly ziet er super mooi uit!!

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:44

Wat is het toch een lekker ding!! Hij ziet er super uit Pling Pling

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:39

Wow Vingers aflikken wat een mooi bekkie heeft Brandy toch Ja
Om verliefd op te worden! Lovers

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 05:45

Ahhh ik zag een Palomino hoofd en ik kreeg een grote glimlach op mijn gezicht! Holly Go jij! Go jij! Morris mooiste zusje Lovers Een heerlijk bekkie heeft ze! OK dan!

En die Brandy dan Bloos! Dat is een snoetje zeg Vingers aflikken Zo grappig hoe die veulens de winter uit komen, heel pak haar op hun lijf en dan wil je het er eigenlijk aftrekken om te zien wat eronder zit Haha! Spannend hoor, de vooruitzichten lijken heel gunstig *LOL* Ook Brandy is een lekker ding lady's Ja

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:15

[WN-FA] -> [WN-ITP]

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:18

Hij blijft ons verbazen met zijn kleurtjes. Zijn DNA is getest en hij is toch echt een Buckskin maar dat creme-gen laat op zich wachten. Ons devies is nu al bijna 1 jaar "over 3 weken weten we meer" hihihihi Haha! Haha! Haha! Cool

Hij is gewoon een hele knappe vent (vinden wij Cool ), welke kleur hij straks ook uiteindelijk heeft!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 19:17

Ja, Holly mag er wezen, ze is een erg knappe dame Haha! Het zal in de familie zitten, want Brandy is een neefje van Holly en Morris Cool

Het is gewoon ook erg leuk zo fotos te maken van hoe Brandy veranderd. Door elke maand nieuwe fotos te hebben zie je zo mooi die overgang, kan het iedereen met een veulen aanraden veeeeeeel fotos te knippen!

Ods schreef:
Ahhh ik zag een Palomino hoofd en ik kreeg een grote glimlach op mijn gezicht! Holly Go jij! Go jij! Morris mooiste zusje Lovers Een heerlijk bekkie heeft ze! OK dan!

En die Brandy dan Bloos! Dat is een snoetje zeg Vingers aflikken Zo grappig hoe die veulens de winter uit komen, heel pak haar op hun lijf en dan wil je het er eigenlijk aftrekken om te zien wat eronder zit Haha! Spannend hoor, de vooruitzichten lijken heel gunstig *LOL* Ook Brandy is een lekker ding lady's Ja

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:53

Hoi Jolande, wat een gave foto's weer!!! bedankt voor je mailtje met de mooie foto's, wat een heerlijk ventje is het toch!!!! Ik maar hopen dat de kleur aangezien die zo het zelfde is van dunnie ook een buckskin word dan ha ha ha! Ik mail je snel nog!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 21:04

Grappig die witte lange haren er tussendoor.
Blijft een leuk veulen!