Meedoen aan wedstrijd of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Meedoen aan wedstrijd of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:09

Ik zit een beetje met een dilemma en aangezien het al snel zondag is ... Nagelbijten / Gniffelen Wat zou jij doen?

Zondag is het een endurancewedstrijd, we hadden afgesproken dat er zou gekeken worden of er een trailer kon geleend worden zodat we (= eigenaar verzorgpaarden & ik) samen konden meedoen (heeft zelf maar een 1-paardstrailer).

Vandaag heb ik een e-mail gekregen dat de trailer geleend kan worden, maar dat de eigenaar niet gaat meedoen (heeft serieus met een vinger tussen de deur gezeten Nagelbijten / Gniffelen). Ook stond erin, van iemand die daar in de buurt woont vernomen, dat het parcours erg modderig is (wat wil je ook met het weer van de afgelopen tijd) maar dat de beslissing bij mij lag.

Maarja, ik weet het dus niet ...
Ergens wil ik echt héél erg graag meedoen. Het zou mijn eerste (officiële) wedstrijd zijn. Normaal zou ik die 2 weken geleden gehad hebben, maar toen hadden ze werkvolk tekort (eigenaar was de organisator) dus heb ik niet gereden maar geholpen. Daardoor heb ik nu nog meer zin om toch te rijden ... het kriebelt al zo lang ... Maarja, als het daar al zo modderig is, en de weersvoorspellingen zijn ook niet zo schitterend voor zondag (buien enzo). Weet niet of [***] daar wel zo blij mee gaat zijn Clown

Help? Nagelbijten / Gniffelen

(ik zou meedoen aan een wedstrijd van 28 km, dus niks speciaals of uitgebreids .. Daardoor denk ik misschien toch te gaan, maar misschien ook juist niet omdat het "niet de moeite" is?)

Tanja

Re: Meedoen aan wedstrijd of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 21:43

TAO-->END

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 00:09

sabine ik denk dat jij naar dezelfde wedstrijd gaat(Lanaken) als ik en ook voor mij is het de eerste keer, net als de meid waar ik mee samen ga
dus je bent niet de enige die het gaat proberen
ik zou het gewoon doen!

dus zie je een dalmatier voorbij komen dan ben ik het met spatter Haha!

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 00:09

Gewoon doen joh! Het is leuk voor jezelf en voor je paard, en tegenvallers heb je altijd wel op de een of andere manier...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 11:20

Het is niet mijn eerste wedstrijd (heb er vorig jaar 2 gereden), wel mijn eerste officiële ... Dus het is niet dat ik niet weet hoe het werkt of voelt ofzo, het is gewoon dat ik niet goed weet of ik de eigenaar en mijn ponybeest dat wil aandoen zeg maar ... De eigenaar moet toch taxi spelen en daar op mij wachten, en of mijn pony zou gelukkig gaat zijn met regen en modder weet ik ook zo nog niet ... Verder is het 28 km en dat vind ik persoonlijk best lang op dit moment. Het zou wel moeten kunnen, ook alleen (alhoewel, ik alleen met pony gaat niet altijd super Clown).. maar toch ... Misschien vind ik ter plaatse wel iemand die wil meerijden, maar dan zou het wel iemand moeten zijn die van doorrijden houdt, want daar heb ik wel zin in (als de ondergrond het toelaat natuurlijk) Bloos Vork

Vind het toch moeilijk ... heb er wel erg zin in, maar naar de eigenaar & ponybeest toe is het misschien leuker van niet...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 14:14

tja, alleen jij kan bekijken of je pony er toe in staat is kwa conditie
verder geeft de mijne geeft niks om plassen en blubber

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:49

héhé sabine, ben ook aan het twijfelen geslaan... we staken vandaag vast met de camion... belooft dus weer voor morgen grrrrr en 'k heb er thans zooooo zin in!
Maarja als we morgen niet door het bospad kunnen heeft het weinig zin vrees 'k Huilen
Moest je gaan mag je altijd met mij samen starten (of ik met jou hahaha) Lachen Casandra is in ieder geval fit genoeg! heb 'k vandaag gemerkt... ze trekt constant sprintjes op de wei...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 19:43

Het is besloten, we gaan niet..
Eigenaar stuurde mij daarstraks een sms dat die liever toch gewoon zelf thuis rijdt, dus dan doen we dat Lachen

Er komen nog wedstrijden genoeg .. Ben vandaag ook het bos in getrokken en als het daar morgen zo is als nu hier (wat best wel mogelijk is aangezien het niet zover hier vandaan is), dan is het gewoon niet leuk om te rijden .. Vraag me dan af hoe je in godsnaam aan 10 km/u moet geraken zonder de benen van je pony te breken Nagelbijten / Gniffelen

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 07:06

wij gaan wel... we wagen het erop... We zullen wel zien hoe het loopt. Als we onze snelheid niet halen is dat niet zo erg... Het is immers onze eerste wedstrijd en die uitrijden zonder ongevallen is voor mij m'n grootste doel. De rest is mooi meegenomen...

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:57