Wat zou jij doen?Zondag is het een endurancewedstrijd, we hadden afgesproken dat er zou gekeken worden of er een trailer kon geleend worden zodat we (= eigenaar verzorgpaarden & ik) samen konden meedoen (heeft zelf maar een 1-paardstrailer).
Vandaag heb ik een e-mail gekregen dat de trailer geleend kan worden, maar dat de eigenaar niet gaat meedoen (heeft serieus met een vinger tussen de deur gezeten
). Ook stond erin, van iemand die daar in de buurt woont vernomen, dat het parcours erg modderig is (wat wil je ook met het weer van de afgelopen tijd) maar dat de beslissing bij mij lag.Maarja, ik weet het dus niet ...
Ergens wil ik echt héél erg graag meedoen. Het zou mijn eerste (officiële) wedstrijd zijn. Normaal zou ik die 2 weken geleden gehad hebben, maar toen hadden ze werkvolk tekort (eigenaar was de organisator) dus heb ik niet gereden maar geholpen. Daardoor heb ik nu nog meer zin om toch te rijden ... het kriebelt al zo lang ... Maarja, als het daar al zo modderig is, en de weersvoorspellingen zijn ook niet zo schitterend voor zondag (buien enzo). Weet niet of [***] daar wel zo blij mee gaat zijn

Help?

(ik zou meedoen aan een wedstrijd van 28 km, dus niks speciaals of uitgebreids .. Daardoor denk ik misschien toch te gaan, maar misschien ook juist niet omdat het "niet de moeite" is?)
Casandra is in ieder geval fit genoeg! heb 'k vandaag gemerkt... ze trekt constant sprintjes op de wei...