Sinds Frank de onwijs gave foto's van Sense gemaakt heeft, heeft zij niet zoveel zin meer om zich uit te sloven op de foto. Toch wil ik even laten zien dat ze best wel veranderd en gegroeid is in de laatste maand. Ze groeit dus lekker, en ze komt nu eindelijk lekker door haar wintervacht heen. De dierenarts die haar in de 3e week heeft nagekeken heeft haar van de week weer gezien en die zij dat ze er zoveel beter uitzag, en lekker aan het groeien is. Altijd fijn om te horen dus

Eind April gaat ze eindelijk 24/7 het land op, en dat is de hoogste tijd! De groep is over het algemeen rustig, maar er wordt alles aan gedaan om dat zo te houden. Zodra het kan gaan de 2 dominante merries met z'n tweeen, en blijven Sense en haar vriendinnetje Bibi samen. Het gaat goed, maar het is afentoe onrustig. Per 1 mei komen er 2 jaarlingmerries bij op het land, hopelijk is dit de omslag voor de groep, en voor Sense omdat ze dan niet meer de laagste in rang is.
Met Sense en mij gaat het redelijk goed, er zijn dagen waar ik denk van wauw, dit gaat echt super! Maar vervolgens zijn er weer 2 dagen waar het gewoon minder gaat. Dan wil ze nog steeds niks weten van het poetsen, aaien, wil ze geen halster om. Dan loopt ze gewoon weg als je wel toenadering zoekt. Blijf je stilstaan dan komt ze wel terug, maar nee, echt 100% vertrouwen is er nog lang niet. Maar er zijn ook dagen dan kan ik haar lekker poetsen, zelfs onder haar buik en bij haar achterbenen, maar bij Sense is het dus 1 stap vooruit, en 2 achteruit. Maar dat geeft niks
We komen er wel.Nou, even 3 super spectaculaire foto's van Sense...

Zie je ? mijn hoofd is gegroeid

Mijn meisje, we komen er wel, al is het soms moeilijker dan verwacht
daar is ze weer!
op die derde foto is heel goed vooruitgang te zien Sam, jullie komen er wel
Nee, zo bedoel ik het inderdaad niet. Er is gelukkig zeker wél vooruitgang, en het is ook logisch dat er mindere dagen tussen zitten, en hoelang heb ik haar nu.. nog niet eens 3 maanden.
Ze ziet er steeds beter uit en heeft een tevreden blik in haar ogen. Ze gaat dus prima vooruit hoor... en die dagen dat ze niet zo graag wil, daar heeft ze recht op. Ze zal je wel echt in dank afnemen dat je haar dan ook niet dwingt. Dat soort dingen geven haar ook zelfvertrouwen. Je kunt nu eenmaal geen wonderen verwachten in korte tijd. Straks, als ze op land staat, zal ze waarschijnlijk een spurtje krijgen waar je u tegen zegt. Ben nu al benieuwd!