Volgens mij zijn er wel mee L5 ruiters, maar afgelopen weekend, toen je in de Kalverhoek was, was er ook een wedstrijd in Hardenberg en er was/waren 1 of 2 clinics. Misschien dat het daaraan ligt dat jullie maar met zn tweeen waren.
zou inderdaad goed kunnen. veel mensen schijnen ook de kant van oosterwolde op te gaan voor L5. weet iemand eigelijk of je ook 25 punten nodig hebt voor de overstap L5 naar L4?
Ik start 25 Mei op Kalverhoek L5, met een hele groep. Dus dan (teminste als je start) ben je niet weer met ze tweeen. We komen sowieso met 4 combinatie's naar de L5
Als ik nou eens zelf kan rijden met trailer, zou handig zijn he... ben ik niet afhankelijk van vervoer en kunnen we vaker tegen elkaar strijden in de L5.
ik ga met mijn paard ook L5 starten weet iemand trouwens of je ook tussentijds over mag stappen naar de L4 of kan/mag dat alleen aan het einde van het wedstrijdseizoen? ik kan dat uit het regelement niet goed op maken...
je kunt sowieso overstappen naar een hoger niveau wanneer je genoeg punten hebt gehaald. dit zijn er bij de L5 25. wanneer je ieder wilt overstappen moet je dit aanvragen bij volgens mij het wedstrijssecretariaat.