madelene schreef:die van mij eet ook slecht, en drinkt op de wedstrijddag zelfs helemaal niks en is ook van nature erg slank/mager....
meestal doe ik 1 dag of 2 dagen van te voren s'middags 1 kilo extra krachtvoer geven met alles wat ze lekker vindt, wortelen appels wat dan ook, en ook extra olie door het voer.
En als we terugkomen 1 dag na de wedstrijd ook nog extra...daarna weer normaal, en ik moet zeggen....dan valt het best mee....ondertussen heb ik de geruststelling van mijn dierenarts gekregen dat ik me er ook niet al te druk over moet maken, want dan eet ze nog slechter.
op de wedstrijddagen zelf neem ik al een volle emmer wortelen mee voor sávonds door het voer en s'middags na de wedstrijd op de trailer.
maar sowieso is op de wedstrijddagen alleen lekkere dingen geven toch niet erg, ze gaan ook voor je presteren....dus mogen we ze lekker verwennen.
wortels en appels krijgt ze alle dagen
Voor we vertrekken krijgt ze meestal haar portie eten, maar als ze bijna elk-weekend niet gaat eten wordt dat een probleem, dat denk ik toch
maar ja, we zien wel
ze zal het sowieso moeten leren ..