Gezocht endurance hoofdstel.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

love_nadesh

Gezocht endurance hoofdstel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 21:36

ik zoek een endurance hooftstel omdat 1 van onze paarden de gewone hooftstel niet om wil deze krijgen we om met pijn en moeite de kleur maakt niet zoveel uit blauw zou natuurlijk leuk zijn omdat het een ruin is.
De hooftstel mag minimaal 30.00 euro kosten Bloos
Het hoeft ook geen splinter nieuwe te zijn als het nog maar wel goed bruikbaar is.
Hoeft ook geen bit bij te zitten!

Only_Hellen

Re: Gezocht endurance hoofdstel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:47

Mag minimaal 30 euro kosten? Denk dat je maximaal bedoelt? Wat is het probleem dan met je gewone hoofdstel? Wat doet ie dan?

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 22:29

Only_Hellen schreef:
Mag minimaal 30 euro kosten? Denk dat je maximaal bedoelt? Wat is het probleem dan met je gewone hoofdstel? Wat doet ie dan?

Hij komt uit spanje het is diego (zie profiel)
Hij is mishandeld geweest en laat zich niet bij de oren komen en trekt dan ook onverwacht zijn hooft weg mijn moeder heeft er al een ongelukje door gehad dit is de reden dat ik zon hooftstel zoek in spanje worden er op hele rare zeg maar gerust erge manier paarden mak gemaakt.
Bij dit hooftstel kun je zo het bit erop en eraf klikken het halster is verder geen probleem die kun je bij de zijkant los maken over de hals naar boven schuiven door de neus heen doen & vast maken + klipje en klaar!

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 23:20

Niemand Verdrietig ?

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 07:58

ben je bereid om er wat kilometers voor te maken? In de horse connection in bilzen (belgië) maken ze zelf biothane hoofdstellen... ze zijn dan merkloos en een stuk goedkoper dan die van marylot en je kan de kleur zelf kiezen. Je zou hun ook kunnen mailen. Misschien willen ze er wel eentje maken voor je en je opsturen. thc@telenet.be

website: http://www.the-horse-connection.com/

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:54

Tja, wat je natuurlijk bij een gewoon hoofdstel ook zou kunnen doen, is de frontriem eraf halen. Dan maak je 'm bij het bakstuk open, en hoef je 'm niet over de oren heen te halen.
Dit heb ik gedaan bij mijn paard toen hij door z'n vriendje in z'n oor was gebeten en er 8 hechtingen in had zitten.
Idee misschien?

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 21:35

Alvaron schreef:
Tja, wat je natuurlijk bij een gewoon hoofdstel ook zou kunnen doen, is de frontriem eraf halen. Dan maak je 'm bij het bakstuk open, en hoef je 'm niet over de oren heen te halen.
Dit heb ik gedaan bij mijn paard toen hij door z'n vriendje in z'n oor was gebeten en er 8 hechtingen in had zitten.
Idee misschien?

Dit doen we al Bloos .
Maar nu glijd het steeds naar achteren Vingers aflikken

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 07:53

Maar een halsterhoofdstel moet je ook over de oren doen, zit net zo goed ook een frontriem aan.
Het model 'easy' kan je wel nemen, die heeft geen frontriem en is letterlijk een halster waar je een bit aan klikt.
Met het gewone halsterhoofdstel model kom je niet veel verder denk ik.

Heel veel succes met je zoektocht.
Ik heb een aantal hoofdstellen in de aanbieding:
http://www.outdoor-riding.nl/index.php? ... &Itemid=26 maar de prijs ligt net iets hoger.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:18

Op het END subforum mogen (nog) geen advertenties worden gezet, dus een slotje.

Je kan een GZ topic op EA openen, en de link ernaartoe in het sticky (links naar buiten END) bovenaan de pagina zetten.