Ik ging de paarden binnen zetten.... zeg ik ook nog, "hey der staat iemands veulen bij ons in de wei" (hoe blont kun je zijn
) een seconde later, besef ik het pas... Tuesdays sparkle aka MUTS heeft bijna 2,5 week te vroeg, met deken en al om een baby gekregen!!!!!!!!Een kern gezond mannetje, volgens de vee arts gaat de kleur nog veranderen van vos naar iets heel lichts, de ogen zijn heel licht amber kleurig (niet zo goed te zien op de foto) de trotse papa stond in de wei ernaast helemaal blij te kijken... Pride Velvet's eerste baby!!!!!!!
palomino x palomino (dus kleuren experts? hij ziet er wel heel vosserig uit toch? maar echt hele lichte oogjes)
Er waren totaal geen voortekenen, vanmorgen nog helemaal gechecked, en tja dan sta je dus vreemd te kijken...
BESCHUIT MET BLAUWE MUISJES! (de naam weten we nog niet, want ik dacht nog tijd genoeg te hebben... het is haar eerste kind!)
Moeder en kind maken het heel goed, veulen drinkt poept en plast, en bokt al, ik ben helemaal dood! Maar heel gelukkig met dit pittige ventje!

Oh ja de 2 andere drachtige dames, stonden gewoon rustig verderop te grazen, alsof dit dus echt de normaalste zaak van de wereld was... stonden mij aan te kijken zo van "wat zit jij nou te stressen?!"

Gefeliciteerd met dit mooie ventje!