Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1m68
ma wel een héél brave als ze met een ander paard mee mag.
spatter schreef:volgens mij is dat onzin, dat dat niet mag
ze kunnen niet eisen dat je alleen bij hun bond mag rijden

spatter schreef:ja, daar dreigen ze mee, maar dan mogen ze helemaal niet
Je bent immers niet verplicht lid te zijn van de VLP en door lid te worden onderschrijf je hun regels.
Dat mogen ze dus perfect eisen, het is ook niet tegen de wet ofzo. Zoals SusEQ zegt, jij sluit je vrijwillig bij die bond aan, dan conformeer je je automatisch aan hun reglementen.
Ik heb zelf nog niet bij Vet gereden sinds ze bij LRV zijn, ik vind het nl. jammer dat de kilometers dan niet meetellen. Maar als training of gewoon om wedstrijdervaring op te doen is er niks mis mee!
Voor een 60 km vind ik het eerder de moeite waard wat verder te rijden dan voor een 30.
Moet je als Belgische licentiehouder hebben als je 30 km of hoger start, als Nederlandse gastruiter hoeft het niet gelukkig.
Het voordeel van Nederland is dat je ook in Belgie (en andere landen) mag starten, andersom mag het pas als je >80km gereden hebt.
Ik heb de eerste jaren een Belgische licentie gehad, maar toen was dat allemaal nog niet met immatriculeren enzo. Ik vind het nu wel handig dat ik een Nederlandse startkaart heb, kan ik zelfs eens naar Duitsland ofzo.
geloof niet dat ik dat ooit haal