[SGW] Ervaringen Professional's Choice beenbescherming?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos1

Ervaringen Professional's Choice beenbescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 19:24

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie meningen/ervaringen met (deze) beenbescherming.

De meeste merken die ik hier lees, zijn news e.d..

Wat vinden jullie van b.v. Professionals Choise en of b.v. de Indra, (voor heen Action)?

Zijn dit soort beenbeschermers eigenlijk alleen maar geschikt voor dressuur en evt. springen, maar niet voor samengestelde wedstrijden?

Dezelfde vragen zal ik stellen bij het aangespannen rijden, daar men vaak bij de marathon ook diverse been bescherming om heeft en ik het interessant vind de vele mogelijkheden en de redenen waarom men juist deze soort beenbescherming neemt.

gr_roos

Re: Ervaringen Professional's Choice beenbescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:27

Ik heb de professional choice gehad. Heb ze nog steeds maar gebruik ze niet meer. Ze nemen van alle soorten 3 in 1 beschermers het minst water op. Na de waterbak zakten ze bij mij af. Ik heb nog geen paard met goed zittende 3 in 1 beschermers uit een cross of training zien komen.

Grootste nadelen imo zijn het onbreken van een harde plaat, de zachte buitenkant en de hoeveelheid water die ze opnemen.

MelanieB

Re: Ervaringen Professional's Choice beenbescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:29

GvdT schreef:
Ik heb de professional choice gehad. Heb ze nog steeds maar gebruik ze niet meer. Ze nemen van alle soorten 3 in 1 beschermers het minst water op. Na de waterbak zakten ze bij mij af. Ik heb nog geen paard met goed zittende 3 in 1 beschermers uit een cross of training zien komen.
Grootste nadelen imo zijn het onbreken van een harde plaat, de zachte buitenkant en de hoeveelheid water die ze opnemen.

Ik wel, 2x.
Nu heb ik goede (Dalmar) gekocht.
Maar koop liever goede beschermers die geen water opnemen.
Want het kan levensgevaarlijk zijn als ze te vol raken en gaan zakken.

Maar ze nemen idd minder water op als andere 3 in 1, omdat het neopreen dunner is.