op verzoek van verschillende kanten....
hier volgt het algemene bericht dat is rond gestuurd.
Aan bestuur en leden van de DTA
Aan bestuur en leden van de NCHA
Aan alle working cowhorse ruiter
Op 2 maart is er een ledenvergadering van de WRAN geweest.
Een van de agenda punten was de koeienonderdelen op de Federatie NK in september.
De Wran heeft het voornemen om deze niet meer uit te schrijven.
De leden waren het daar niet helemaal mee eens en stelde voor om voor de koeien een eigen NK te houden.
Omdat er niemand van verenigingen voor koeien onderdelen aanwezig was heb ik me opgeworpen om met jullie in contact te treden.
Het gaat om een aantal vraagpunten die ik bij jullie als bestuur en leden wil leggen en bij de individuele working cowhorse ruiter.
1. hebben jullie er nog belang bij het starten van een NK?
2. willen jullie een eigen NK voor koeienonderdelen?
3. mag deze NK los staan van de reguliere NK?
Wanneer jullie op deze vragen met JA hebben gestemd, komen we op het volgende punt.
1. waar zouden jullie deze NK willen houden?
2. zijn jullie bereid om de ze NK mede te organiseren ( NCHA – DTA – working cowhorse ruiters gezamenlijk als 1 overleg orgaan )
• Er zal dan een overkoepelende gespreksorganisatie moeten ontstaan die de koeien onderdelen onder de armen neemt en het samen met de WRAN gaat organiseren.
• Er zal een locatie gevonden moeten worden waar dit gehouden zal worden
• Er zal een datum gevonden moeten worden om deze NK te houden.
• Er zal een jury gevonden moeten worden die alle 3 de onderdelen mag en kan jureren
De WRAN heeft mij als A OK Livestock Ranch gevraagd om mijn locatie daarvoor ter beschikking te stellen.
Op zich wil ik dat best doen, maar ik wil geen belangen verstrengeling hebben, dus laat ik de keuze aan jullie over waar en wanneer het georganiseerd moet worden, en ik stel voor dat we democratisch locaties gaan zoeken waar dit evt. gehouden kan worden.
Elk voorstel of idee van jullie kant wordt erg op prijs gesteld en staan we voor open.
Ik wacht jullie reactie af en zal jullie voorstellen door sturen naar de voorzitter en bestuur van de WRAN.
jullie kunnen ook je reactie rechtstreeks door sturen naar de wran.
voor alle duidelijkheid, ik sta hier verders los van.
ik ben alleen de brenger van het nieuws en heb een locatie die er evt. voor gebruikt kan worden maar vind het zelf veel leuker als het op verschillende plekken in Nederland gehouden kon worden.
om een zo breed mogelijk publiek te ontvangen.