[WN] uitkomst(en) WRAN ALV ?!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skuye

uitkomst(en) WRAN ALV ?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:29

Zijn er al dingen bekent van de ALV van vandaag ???
Ik kon helaas niet gaan, maar brand van nieuwsgierighied, wie .......

DubbelFun

Re: uitkomst(en) WRAN ALV ?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:57

De capverplichting voor L3-L4-L5 is er door.

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:58

jezus, dat had ik niet verwacht, jammer hoor ...........

Crazy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:14

Dan denk ik dat menig 1 het toch eens is geweest met de redenen waarom wel Lachen Meeste stemmen gelden en ik heb gehoord dat er genoeg leden aan wezig waren

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:30

Ik ben vooral opgelucht dat het dus wél mogelijk is om je buiten de KNHS om te verzekeren en wedstrijden te organiseren, zodat de sport in 'eigen beheer' blijft. Er is een verzekeringsmaatschappij gevonden die een polis heeft opgesteld speciaal voor de WRAN. Met dat gegeven heb ik ook voor de capregel gestemd, want zonder de capregel is die verzekering niet mogelijk. En omdat de KNHS zich er niet mee bemoeit, kan die regel in de toekomst eventueel nog versoepeld worden.

En die dure advocaat had beter lekker thuis kunnen blijven.

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 00:21

die duscussie waarom wel waarom niet hebben we al gehad, ieder zijn mening daarover, wilde alleen weten wat het geworden was.
En ja ik baal van die uitkomst, maar gelukkig zit ik niet aan de WRAN vast om wedstrijden te rijden, zag al weer een leuke "nieuwe" vereniging de bocht door komen, dussss

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:35

Ookal ben ik L2 startgerechtigd, ik blijf het een vreemde regel vinden en voel er nog weinig voor om lid te blijven.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:35

Crazy123 schreef:
Dan denk ik dat menig 1 het toch eens is geweest met de redenen waarom wel Lachen Meeste stemmen gelden en ik heb gehoord dat er genoeg leden aan wezig waren

Vind jij 10% van de leden 'genoeg' ???

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:42

DD ben jij lid?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:44

Nee, anders was ik er wel geweest Haha!

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:57

Hihi immers
nee was benieuwd omdat je in al die topics zo veel inbrengt dacht ik even hey vandaar gewoon nieuwsgierig.

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:59

dat ik jaren zonder cap heb gereden,wat een risico heb ik gelopen zeg, gelukkig is het nu verplicht,Nu de horn nog van het zadel af , want dat is pas gevaarlijk, pfffffffffff.

Crazy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:00

Ja ik vind 10% meer als genoeg , aangezien voorafgaande jaren er niet zoveel interesse werd getoond voor de ALV.

Gemiddeld kwamen er zo'n 25 a 30 man en nu waren er dit rond de 70.
De overige wranleden zullen er dus wel voldoende vertrouwen in hebben gehad dat deze nieuwe regel "erdoor" zou komen anders zouden zij wel aanwezig zijn geweest om tegen te stemmen.

Bovendien moet je niet vergeten dat het aantal mensen die negatief gereageerd hebben op dit topic nog minder is als de 10% die op de AVL waren.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:08

Crazy123 schreef:
Ja Gemiddeld kwamen er zo'n 25 a 30 man en nu waren er dit rond de 70.
De overige wranleden zullen er dus wel voldoende vertrouwen in hebben gehad dat deze nieuwe regel "erdoor" zou komen anders zouden zij wel aanwezig zijn geweest om tegen te stemmen.
Zou kunnen, het kan ook puur ongeïnteresseerdheid zijn. In beide gevallen krijgen ze wat hun toekomt en de tegenstemmers kunnen hun eigen plan trekken.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:26

Vergeet het deel niet dat door het verloren vertrouwen het lidmaatschap al opgezegd had Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:37

Personlijk vind ik dat ze daar beter even mee hadden kunnen wachten en hun stem nog gebruikt hadden om er meer mee te doen. Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:41

jammer dat het er door is. waar is de optie vrije keuze gebleven? is die uberhaupt wel genoemd?

zoals ik het lees is er een verzekering speciaal voor de WRAN en zou de capregel eventueel nog versoepeld kunnen worden. laten we daar dan maar op hopen. dat men wel een Vrije keuze heeft. dat was geloof ik ook wat de meesten wouden. vrije keuze.
nou ja, ik ben geen lid, hoef ik eerst ook nog niet te worden.

we zien wel..

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:45

Tuurlijk DD, dat werd ieder jaar gezegd en als ik het zo lees was het dit jaar al niet anders...Op deze manier hou ik iig nog geld over Knipoog

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:01

wat ik vooral jammer vind is dat er geen onafhankelijke ruiters vereniging komt.
maar goed peter vet heeft weer duidelijk gemaakt dat hij een goede zakenman is, want wat hij heeft bereikt is de droom van elke werkgever: je eigen ondernemingsraad te mogen samenstellen en alleen de mensen die jij daarin wil er toe te laten, maar mensen die een beetje kritiser zijn er vooral uit weren omdat je dan het overzicht op je mensen kwijt raakt.
nee je kan beter zeggen dan kan ik mijn mensen niet voldoende naar mijn hand zetten.
OK dan! en niemand had dat door. Haha! knap gedaan Peter

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:14

knap scherpe ondertoon piggeljay.

maar je had het niet duidelijker kunnen zeggen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:14

Crazy123 schreef:

Ik vraag me af hoeveel L3, L4 en L5 ruiters er eigenlijk aanwezig waren?

Ik heb me sterk gemaakt voor vrijstelling van de L3, maar helaas stond ik bijna alleen. Ik rij niet eens L3, als de L3 ruiters het blijkbaar niet eens uit maakt of het prima vinden met cap, wie ben ik dan om me er druk over te maken?

Ik ga me dus ook niet meer druk maken om de L3 ruiters en de bescherming van ons eigen gezicht.

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:32

piggeljay schreef:
wat ik vooral jammer vind is dat er geen onafhankelijke ruiters vereniging komt.
maar goed peter vet heeft weer duidelijk gemaakt dat hij een goede zakenman is, want wat hij heeft bereikt is de droom van elke werkgever: je eigen ondernemingsraad te mogen samenstellen en alleen de mensen die jij daarin wil er toe te laten, maar mensen die een beetje kritiser zijn er vooral uit weren omdat je dan het overzicht op je mensen kwijt raakt.
nee je kan beter zeggen dan kan ik mijn mensen niet voldoende naar mijn hand zetten.
OK dan! en niemand had dat door. Haha! knap gedaan Peter

Wat ik(wij) begrepen hadden dat het juist toegejuicht werdt vanuit het bestuur om zo'n "vereniging" (commisie) te starten. En iedereen kan zich daarvoor aanmelden om zitting te nemen in dat bestuur,alleen heeft Peter Vet direkt duidelijk gemaakt dat het geen onafhankelijke "vereniging"(commisie) kan zijn maar dat het dan nog altijd onder de WRAN valt en dat in de statuten vermeld staat dat het WRAN bestuur kan zeggen wie dan op welke bestuursfunctie komt. (gekozen uit de aanmeldingen).Dit is dus niet door Dhr vet bepaald maar staat reeds in de statuten. Cool

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:42

tnx Rom dat je je toch sterk gemaakt hebt voor de L3. dat waardeer ik enorm. balen dat er verder geen L3 ruiters waren om je te steunen.
ik zou het jammer vinden als je je nu niet meer sterk maakt voor ons gezicht. ik kan het me wel voorstellen, maar we moeten de moed niet laten zakken.
hoe zit het met L2 ruiters op een ander paard? is die onzin wel weggewerkt?

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:45

daar gaat het niet over sliding, het gaat er om dat de voorzitter geen tegenspraak wil van mensen die andere ideeen hebben dan hij, de statuten zijn nu alleen nog een hulp middel voor hem.
maar goed het zal mij allemaal een zorg zijn dit is toch mijn laatste jaar als lid Knipoog

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:45

droom lekker verder. Slapen
officieel zit ik nog steeds (al 2 jaar) in de jeugdcommissie. ook opgericht door de WRAN tijdens een ALV.
maar door allerlei redenen op een zijspoor gezet, en nooit meer iets van gehoord.
o ja , wel. in het WRAN blad , een jaar heb ik geleden gelezen dat de jeugd commisie ten onder was gegaan aan onderlinge geschillen. Verward
knap hoor, als je nog nooit met elkaar om tafel hebt gezeten Frusty