Zo voel ik me nu.Ze is zó mooi, zó lief, zó leuk. Vandaag waren vriendinnetje Femke, en inmiddels toch wel goede vriend Frank (Frank) mee naar Sense. Femke had Sense nog nooit gezien, en Frank had haar al een maandje niet meer gezien, hoog tijd voor allebei dus.
Frank was zo lief om zijn supercoole camera mee te nemen, en 112 foto's van Sense te maken. Het liefst laat ik ze alle 112 uitvergroten, en ik kan niet stoppen met ernaar te kijken..... zucht.
Kijk en geniet, van mijn prachtige meisje;

Wilde Sense

4 eyes so blue.

Wekelijkse update:
Vandaag haar dus weer uit de groep gehaald, en het ging erg goed. Eerst even lekker alle losse haren van haar weggehaald. Daarna mee naar buiten genomen om foto's te maken. Ze liep als een brave tut achter me aan, lekker een heel eind naar achter tussen de weilanden.
Toen ze eenmaal was geschrokken van een stel eenden dat uit de sloot opvlogen keek ze eens achterom en besefte ze hoe ver ze van stal weg was
Toen sloegen de zenuwen een beetje toe en wilde ze het liefst zo snel mogelijk terug naar bekend terrein. Een beetje springen, en onder het halster vandaan willen komen, en wat harder lopen dan normaal, ach... met wat kleine voltes draaien werd ze een stuk rustiger toen we steeds dichterbij stal kwamen. Braaf kind. Daarna hebben we dichterbij de stal nog een tijdje buiten gestaan en daar was ze super relaxed ondanks dat ze het wel allemaal spannend vond.Binnen heeft Frank nog even geoefend met de plekjes die ze niet zo leuk vind, vooral haar achterbenen. Inmiddels ben ik er zelf ook wel achter dat dit gewoon aanstellerij is, ondertussen staat ze te eten,en dan haalt ze maar een paar keer uit als er iemand aanzit, ze maakt zich er niet echt druk om. Dus regelmatig oefenen en dan komt het goed. Het is al ongelovelijk hoe ze veranderd is in nog geen 2 maanden, en hoeveel ze vertrouwen ze al heeft opgebouwd. Ze is echt braaf, ze is koel en schrikt niet snel en is niet snel onder de indruk. Ik heb haar opgemeten.. en tadaaaa, ze is 1.50m . Ze is dus echt wel aan het groeien, en dit had ik niet verwacht

Nog even een klein filmpje om te laten zien dat ze poetsen niet erg meer vind
Mijn meisje, ben trots op haar, en zeg nou eerlijk, is ze niet mooi?

!