Endurance Holten wel/niet dit seizoen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_fjord

Endurance Holten wel/niet dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 21:19

Weet iemand of er dit seizoen weer een wedstrijd zal zijn in Holten? Ik heb het niet kunnen vinden in het wedstrijdschema op deronline.nl. Weet iemand hier meer van?

groetjes, Renske

Troelaatje

Re: Endurance Holten wel/niet dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:47

het staat niet op de kalender. en ik heb idd gehoord dat er dit jaar geen endurance in holten start... helaas Boos!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 09:54

Voor zover ik weet komt er geen endurance Holten dit jaar

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 14:11

Nee, er komt definitief geen Endurance Holten meer. Tenminste niet van de mensen die het altijd georganiseerd hebben.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 15:43

Vreselijk zonde van zo'n mooie wedstrijd!! Ik had hem dit jaar graag willen rijden en heb hem ook 1 keer gevrijwilligd.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 23:40

ja zonde is het wel. Maar we hebben wel nog een heleboel andere hele leuke wedstrijden te gaan

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 11:14

Wat dat betreft is het wel zo dat wedstrijden komen en gaan. Holten was 1 van de eersten en het is zeker jammer dat ze ermee opgehouden zijn. Maar wie weet wat de toekomst brengt!
Het gebeurt vaker dat wedstrijd (organisatoren) op een gegeven moment ophouden en er komen gelukkig vaak hele leuke wedstrijden voor terug. Vroeger waren er nl nog een paar die helaas zijn verdwenen:
Eersel, Wittelte, Arnhem Waterberg (is nu Kootwijkerbroek), Schoorl, Austerlitz, Hoenderloo, Winterswijk, Bavel, Balkbrug, enz.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:02

Brunssummerheide... Knipoog Desiree en Harrie deden dat toen helemaal alleen, en maar om de 2 jaar geloof ik.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:02

Ah ik kon niet op de naam komen. Brunssum inderdaad! Kon ik zo snel in het archief niet terugvinden Knipoog

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:07

Is ook al lang geleden, sinds ik in endurance geïnteresseerd ben is hij niet meer verreden. Nu hebben Dees en Harrie natuurlijk weer een nieuw project om zich op te storten. Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 16:35

geen holten dit jaar, iig niet via de KNHS-EV

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:34

In de volgende Her en Der komt een brief van de organisatie Holten met tekst en uitleg (als het goed is)

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 20:53

Ben benieuwd.

Ik vind het heel erg jammer Holten er niet meer is dit jaar, wij gingen er al 7 jaar lang met heel veel plezier heen.
Ik ben benieuwd naar de brief in de HER en DER,, feit blijft dat een organisatie eigenlij niet hoeft uit te leggen waarom ze er niet mee doorgaan. Het is vrijwillerswerk, en ze zijn niemand wat verschuldigd ... Ik denk wel dat veel mensen het zouden waarderen (uitleg) om dat veel mensen het een erg leuke wedstrijd vonden en het erg jammer vinden dat ie er niet meer is.

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 22:25

Goh jammer! Ik heb het inmiddels ook van de organisatie zelf gehoord inderdaad.
Helaas!

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:48

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:21

Is inderdaad dezelfde tekst. Ja

Ik vind het een goed geschreven stuk, maar het is me nog steeds niet duidelijk wat nu hét grote knelpunt is.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:45

Het stak ze met name op de regeltjes die de aansluiting met de KNHS ze werden opgelegt en daarbij het feit dat alleen een stichting of vereniging mag organiseren. Dit brengt weer kosten met zich mee. Als ik het zo uit de brief begrijpt voelen ze zich met name niet goed geinformeerd en hadden ze graag inspraak gehad.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:18

Ik heb die argumenten inderdaad gelezen, maar snap nog altijd niet wat nu zo erg was dat ze besloten ermee te stoppen... Maargoed, die discussie hoort hier niet echt thuis denk ik, en doet er überhaupt niet toe omdat het altijd iemands goed recht is zo'n beslissing te nemen, wat de reden ook is!
Organiseren is heel erg veel werk, en als je je er niet 100% happy (meer) bij voelt kun je het beter laten en leukere dingen gaan doen. Lachen

En zoals Djilan al zei, er komen steeds nieuwe wedstrijden bij, andere verdwijnen, zo gaat het. En dat brengt ook weer leuke afwisseling in de kalender.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:28

En wie weet staat er tzt een nieuwe organisatie op die daar in hetzelfde gebied een wedstrijd wil organiseren.
Joe nevur no. Cool

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:35

daar zou ik niet te hard op rekenen jorie, de boswachterij daar doet nogal moeilijk over paardenevenement en zeker 'nieuwe'organisatoren daar in Scheve mond

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 17:15

susan schreef:
daar zou ik niet te hard op rekenen jorie, de boswachterij daar doet nogal moeilijk over paardenevenement en zeker 'nieuwe'organisatoren daar in Scheve mond

Daar heb je helemaal gelijk in Suus Knipoog

Misschien dat op de aankomende vergadering één en ander verduidelijkt kan worden door mijn moeder (Ingrid de Weerd Knipoog ). Zonder verder in discussie te treden (dat hebben we al genoeg gedaan op het EF Haha! ). Waar het eigenlijk in het kort op neer komt is dat de KNHS bepaalde eisen wil gaan stellen aan organisaties die willen organiseren. Wij als organisatie 'Holten' hadden op onze beurt ook een paar eisen die wij ingewilligd wilden hebben omtrent de 'inlijving' van ons als organisatie. Wij hadden graag inspraak gehad in de gang van zaken, maar voor ons gevoel wilde de KNHS daar niet op in gaan (het was ons dus echt niet te doen om de kosten die erbij kwamen kijken Knipoog ). Er werd door de KNHS heel duidelijk gezegd dat als wij op oude voet verder zouden gaan en de eisen van KNHS niet inwilligden en toch organiseren dan zou de KNHS ons aanmerken als 'wilde' wedstrijd en dat was onze eer te na. Het was voor ons een enorm moeilijk besluit omdat we wisten dat zoveel mensen aan onze wedstrijd zoveel plezier beleefden.

genghiskhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:00

Maarten, ik vind het zeker jammer. Jullie waren toch echt 1 van de grote vertrouwde en altijd super georganiseerde wedstrijden.
Gelukkig kunnen we allemaal terugkijken op een mooie laatste wedstrijd bij jullie in 2007! Een lustrumversie nog wel!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:34

ik vind het ook erg jammer dat Holten er niet meer is. Ben daar begonnen met Uck (fjord). Heel erg lang geleden. En heb er velen jaren met heel veel plezier gereden. En als er nieuwelingen waren in de sport dan adviseerde ik ze altijd Holten. Een ideale wedstrijd om kennis te maken met de endurance en om gewoon endurance te rijden.

De herinnering blijft, eerst aan de tent op de camping en later aan de mooie acco. bij de manage. En de soep en ballen van Holten....

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:26

Ja de ballen van Holten........ en de gastvrijheid.