Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Doe ik ook altijd in de winter, en voor Helchteren gaat er vaak nog wat extra eraf (tot nu toe was het dan steeds best wel warm).
Maar ik zou de weersvoorspellingen afwachten wat betreft de temperatuur. Maart kan het vriezen maar ik heb ook wel eens 21 gehad..Djilan schreef:En anneliesdj, ze krijgen het anders wel èrg warm tijdens zo'n rit als het ineens 16 a 21 graden is en met zo'n vacht. Scheren kan dan wel 5 tot 10 hartslagen pm schelen..
Als het zo rond de 15 graden of hoger is, en je paard zit nog goed in de vacht, dan doe je hem een heel groot plezier door een stukje te scheren. 
__KELLY schreef:maar mij raadde ze het ook echt af...

. Lijkt wel of ie het voelt dat ie half maart wedstrijd heeft 

) zoals hierboven bij Nina_rex.Lenneke_ schreef:Anouar laat nog geen haartje los
Starbucks is wel al een beetje in de rui, maar die heeft nog lang geen wedstrijden voor de boeg.
anneliesdj schreef:Bovendien gaat het met endurance toch meer om uithoudingsvermogen en niet om een super inspanning. Ik zou het gewoon zo laten als ik jou was, je komt er echt de wedstrijd wel mee door.
Navy schreef:Het verschilt erg tussen weide en stalpaarden.