[WN] Rocky @ work in winterzonnetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

Rocky @ work in winterzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 17:59

Het was hier supermooi weer, en Rocky was lekker ontspannen, iedereen tevreden Haha!

Ik rij hier voor de 2 de keer met mijn Bily Allen bit, en hij reageert er echt super op.
En voor het het eerst sinds 2 weken weer een galopje geprobeerd, omdat hij nogal loperig werd, en ik een stapje terug heb gezet op aanraden van de instructeur.

Ik begin hem nu na een maand meer en meer te vertrouwen, en ik zou hem niet meer willen missen Ach gut In augsutus gaan we een week naar de Veluwe, en raad eens wie mee mag, hehe Lachen
Volgende week komt de zadelmaker enkele zadels passen, ik heb een hele mooie Big Horn en een Continental gezien, hopelijk past er één van mooi op hem, we zullen zien. Dan aak ik zeker nieuwe foto's!

Greetz
Eva

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

He, wie staat daar? Cool

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Julia_14

Re: Rocky @ work in winterzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:26

Hele leuke plaatjes van je paard zeg, jammer dat ze niet zo scherp zijn! Lachen Vind het er best netjes uitzien, en ben benieuwd naar je nieuwe zadel Haha!

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 09:09

gelukkig dat je steeds meer vertrouwen krijgt. dat moet ook groeien he? (zeker na wat vervelende ervaringen)
mooie foto's ziet er ontspannen uit!
ik hoop dat je een mooi goed zadel vind! Ja

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 09:15

Ziet er netjes uit! Heel mooi paardje! Ja Gaat vast goed komen Lachen

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 09:24

Bedankt! Het zijn stills, ik moet echt mijn zus eens meekrijgen voor foto's, nog eens zeuren Lachen
Ik hoop dat de zadelamker vrijdag namiddag langs kan komen, hoe sneller, hoe liever Knipoog
Als ik dan de galop weer onder 100 % onder controle heb, dan ga ik beginnen met buitenritten. Daarvoor moet ik eerst een stuk langs een drukke baan, dus daar ook een beetje op oefenen eerst.

Trickywonder, dat vertrouwen moet zeker groeien, vooral als het je eerste paard is, en als hij alles kent, en ik nog niet Lachen
Hij voedt mij op, dat is echtwaar, ongelooflijk hoe gevoelig hij reageert op mijn fouten, heel leerzaam.

Ansiej004

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:44

Leuke foto's , en een mooi paard, leuk dat hartje op zn kont Lachen