Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Ik denk ook dat een Eventingpaard meer in huis moet hebben dan alleen hoog bloed.
SGWuppie schreef:60-80 stelt niet zo geweldig veel voor, dat kan ieder paard met een fatsoenlijke conditie lopen.

Jantie schreef:dus recuperatievermogen heeft niks met bloed te maken volgens jou ?
maar dat heb je niet echt nodig in de SGW.dyaco schreef:De mijne is ook niet het alledaagse type paard wat je zou verwachten in de SGW ook geen XX of OX
Wel een goede conditie en een wil om te blijven gaan

Scum schreef:Ik kijk totaal niet naar het bloed bij de aanschaf van een paard. Voor mij is belangrijk dat ie goede gangen heeft. Uiteindelijk blijf je in de SGW nergens zonder een goede dressuurscore. Verder moet hij goed kunnen springen. En goed beenwerk natuurlijk.
En verder kun je de conditie er zelf aan rijden. Voor de basissport (t/mZ) zit je dan echt wel goed.

florence123 schreef:Scum schreef:Ik kijk totaal niet naar het bloed bij de aanschaf van een paard. Voor mij is belangrijk dat ie goede gangen heeft. Uiteindelijk blijf je in de SGW nergens zonder een goede dressuurscore. Verder moet hij goed kunnen springen. En goed beenwerk natuurlijk.
En verder kun je de conditie er zelf aan rijden. Voor de basissport (t/mZ) zit je dan echt wel goed.
niet altijd waar hoowr!!
ik was eens 9de na de dressuur, (van de 14 ofzo...) (met mijn B-pony =D)
en toch won ik de eventing-wedstrijd ......
hij was ook zeeer zwaar...
voor zulke ukkie's