Videoimpressie Dutch Mountains Endurance 2007

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nina_rex

Videoimpressie Dutch Mountains Endurance 2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 14:40

Hoewel A-kader teamveterinair Ben Horsmans niet ver van ons vandaan woont, en natuurlijk ervaring genoeg heeft, wilde hij pertinent niet als veterinair aanwezig zijn op onze wedstrijd. Haha! De reden: hij wilde filmen.

Vorige week kregen we het resultaat daarvan in handen: een DVD van Ben Horsmans, met daarop een prachtige videoimpressie van Dutch Mountains Endurance 2007. 8) We hadden natuurlijk al de leuke reportage van L1 (zie hier), maar dit is toch wel een erg mooie aanvulling! Ben heeft echt enorm zijn best gedaan, het moet heel veel werk geweest zijn om dit te maken!

De hele film duurt zo'n 20 minuten en is te groot om op de site te zetten, maar hier vind je een voorproefje van een minuut of 10 (wel in een mindere kwaliteit dan de DVD helaas).
Ik zou zeggen: kijk, en geniet! Haha!

Afbeelding

norwind

Re: Videoimpressie Dutch Mountains Endurance 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:24

Een prima beeldverslag van een fantastische endurance.

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:39

Knap verslag. Mooi gedaan met die muziek.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 21:08

Ik heb hier van Ben o.a. een video-impressie liggen van de World Cup 2003 in Dubai (waar Yvonne en Roos aan deelnamen) en de Fasna 2004. Ben maakt er altijd een schitterend geheel van, ook nu weer.

Erg leuk om de wedstrijd zo terug te zien (en met een van mijn favoriete nummers uit Australië, van Savage Garden)! Ik zat vorig jaar als vrijwilliger op de P/A en dan krijg je natuurlijk maar een klein stukje mee. Hopelijk dit jaar op tijd fit genoeg voor de 60 km in Banholt, het lijkt me geweldig om daar te rijden!