[SGW] waterbak oefenen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Knollboll

waterbak oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 11:10

Weet iemand in de buurt van Zundert/Breda/Rijsbergen.. waar je goed een waterbak kan oefenen (en dan met een sprong erin)?
Ik weet dan er bij de Mosten (Meer) een waterbak is maar die kunnen we niet vinden Clown Dus als iemand die weet,, graag! En is dat met sprong erin?

Sussie85

Re: waterbak oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:46

Je kunt naar minderhout (belgie) gaan, daar heb je een terrein van de blauwbossenruiters met een waterbak en een soort meer (http://www.blauwbossenruiters.be) Je moet van te voren even bellen en het kost geloof ik 10 euro om er te mogen trainen. In de Mosten heb je ook een waterbak maar die staat wel vaak te vol, kun je het terrein niet vinden of de waterbak zelf? En in zundert woont de fam Peters en die hebben op eigen terrein een heel aantal hindernissen gebouwd incl waterbak, als je daar wilt trainen moet je eerst even contact met ze opnemen. Voor het mailadres van de fam. Peters kun je me pm-en. Succes met trainen!

Knollboll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 16:39

Heb je misschien foto's van de hindernissen bij de blauwbossenruiters? (Of is die €10,- de moeite waard, het is niet duur maar dan moet er nog wel wat meer staan..?)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:49

het terrein in de blauwbossen is egt de moeite waart,
het nationaal (waar ik aan meedoe) gaat daar al enkele jaren door...... dus beter kan je niet vinden!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 10:58

Het terein bij de blauwbossenruiters is echt wel de moeite waard. Veel verschillende hindernissen op veel verschillende niveaus. Ik zou daar zeker een keer gaan trainen.