[SGW] Wie is er al naar het oefenterrein Bussloo geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quinn

Wie is er al naar het oefenterrein Bussloo geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 14:24

Ik ben van plan om in maart naar het oefenterrein Bussloo te gaan. ik heb hun site al gevonden.
Wie weet er een goede route en wat zijn de ervaringen. Is het de moeite waard (L/M nieveau)?
Ik moet namelijk meer dan een uur rijden voor ik er ben en in Drenthe is er weinig om te oefenen.

Barst maar los.

Kon hier verder geen topic over vinden.

Caatje1986

Re: Wie is er al naar het oefenterrein Bussloo geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:33

Ik sta met mijn paardje vlakbij Bussloo. Je kunt er lekker rijden, maar als ik eerlijk ben meer B/L niveau (nu nog). Ik was zelf L en heb alle sprongen wel gereden. Er is wel een trackener en een afsprong, paddestoeltjes, dikke houtstapel, huisjes in de "schaapskooi" en een waterstuk, dus je kunt er heel gevarieeerd rijden vind ik. Heb geen foto's voor je, maar die heb je denk ik al gezien op de site.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:35

hoi!
ik ben wel vaak op bussloo geweest, waterbak is zelf niet zo fijn maarja bussloo zelf is groot genoeg, het is er heerlijk rijden langs de waterkant
sprongen zelf zijn inderdaad meer B/L niveau.
ik heb wel wat foto's ervan zal het eens even opzoeken!

[HAW] Nice & Lipso @ Crosstraining Bussloo
http://nl.youtube.com/watch?v=aaoHJTCgtxQ

er zijn trouwens best veel topics over bussloo,.. ff de zoekfunctie gebruiken, dan kun je zien wat voor hindernissen er staan

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:51

Sjuulie schreef:
er zijn trouwens best veel topics over bussloo,.. ff de zoekfunctie gebruiken, dan kun je zien wat voor hindernissen er staan

Idd, en daarom zet ik hier een slotje op. Knipoog