Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik koop zeker geen paard dat zo slecht gereden is dat zijn benen er krom van slaan!! Ik hoop dat de goede manier van rijden, zoals hij hier gereden werd, blijft doorgaan, want dat heeft hem echt enorm geholpen om weer recht te gaan lopen!
westerninfo schreef:Helemaal weer goedgekomen dus.....hartstikke fijn voor Breeze en zijn eigenaren!gr

Hoe die daar ingekomen is dat weet ik niet want ik ben er NIET bij geweest toen het paard aangeschaft werd.
Hij stond gewoon op marktplaats te koop hoor!!!!!
Taniya schreef:Breez, bedankt voor de geweldige tijd die we samen hebben gehad. Toen je in januari 2007 bij mij op stal kwam was je geestlijk en lichamelijk een wrak. Je ijzers zaten helemaal vergroeid in je hoeven, je kon nauwlijks normaal lopen en je stond als een zombie in je stal.
Het onbeschrijfelijke gevoel dat jij mij gaf toen je je mij voor het eerst accepteerde in de roundpen zal ik nooit meer vergeten. Je durfde te ontspannen en je begon mij als een puppie mij te volgen! Ook tijdens de lessen met Loes hebben we heel veel lol gehad.
Breeze, het ga je goed.
Hierboven het verhaal van Johanna 29
Even een korte reactie hierop:
Misschien is het voor jou ook beter om zulke reactie's er niet op te zetten. Jij weet als geen ander hoe het paard bij jou gekomen is, en dat hij als een zombie bij jou stond kan ik begrijpen, het dier is zo bij zijn eigenaar weggetrokken en ergens anders neergezet in een wildvreemde omgeving met wildvreemde mensen.Hij heeft tot de laatste dag dat ik hem bij de oude eigenaar stond een supergoede verzorging gehad. Het verhaal van dat hij zo ontspannen bij jou was heb je misschien gehoopt en gedroomd want ik en anderen weten wel beter, je kon hem bijna niet meer rijden want Breeze houd niet zo van de teugels strak trekken en hem opsluiten dat hij geen kant meer op kan en ja, hij straft je wel af en dat heb jij ook gemerkt. Dus als je nou zo nodig moet reageren, wens hem en de eigenaren dan veel geluk met hem en zet er niet zo'n banketstaaf op.
En het verbaasd mij dat juist jij dit erop zet, ik kan mij nog herinneren hoe ontdaan jij was toen iedereen vorig jaar januari reageerde op het feit dat Breeze bij jou stond.
Wat wil jij nu met dit verhaal bereiken? Wordt je agenda nog dunner.
Ik en de medeeigenaren willen genieten van dit goede en fijne paard, en dat heeft hij nu al in een paard weken laten zien dat hij weer als een volwaardig paard wordt gezien en met respect behandeld wordt.
Bedankt dat je ons zoveel plezier gunt en ons dit verhaal heb gegeven, daar kunnen we wat mee?????
Het zijn denk ik jouw eigen frustraties omdat het niet geworden is wat je wilde en verwachte.
Maar ja wat je geeft krijg je terug.!!!!!
en wie denk jij wel niet dan je bent joh!!!!!!!!! om mensen die goed hun best doen en hun werk goed doen zo af te zeiken en idd gofast....ik zal het nog iets aanscherpen....het is gewoon simpelweg ergggg zielig
je zet jezelf wel ontzettend in een kwaad daglicht
en moet je je eigen nou horen joh zielepiet.....bedankt dat je ons zoveel plezier gunt, daar kunnen we wat mee????
heb er al teveel woorden over vuilgemaakt.....en voor iedereen die het niet snapt....taniya is erggg gefrustreerd
en ik hoop idd dat jullie breeze goed verzorgen... romeorowan schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen en ook het topic waarin Niels Bo en Breeze heeft gekocht, maar ik snap er eigenlijk helemaal niets van.
.