Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ibbel schreef:Je moet minimaal 21 dagen en maximaal 90 dagen tussen de twee basisentingen hebben. Dat heb je. En daarna mag er max een jaar tussenzitten. Dus je moet uiterlijk 13 feb een herhalingsenting geven.
Voor de volledigheid: bij internationaal starten moet je ieder jalf jaar enten, waarbij je 3 weken speling hebt ('overtijd' mag zijn).

Marchador schreef:Voor zover ik weet moet er 1 keer in de 9 maanden inge-ent worden.
Er zou bij jouw nu dus een jaar tussen zitten en dat is niet goed. Dan zou ik nog een keer booster doen.

Nagyl schreef:Want ik kan de gewone wedstrijden in het buitenland starten. Zonder die 2 entingen per jaar.
Marjo_Wystan schreef:nou ik heb geent 5 februari (influenza, 18 dec 2006 ook influenza en 13 februari 2007 ook influenza) dus ik zit dan blijkbaar (en gelukkig) goed..... met die min. 21 dagen en max 90 dagen. pfffieeuw
Tis nog vroeg hahahaha Ibbel schreef:Lees nou gewoon de reglementen eens.
Al dat geroep van zus of zo maakt het alleen maar onduidelijker, en er is maar 1 plek waar je het kan checken.