Ik zag al een tijdje een hele leuke Buckskin ruin op Marktplaats staan. Uiteindelijk gebeld, afspraak gemaakt en komen rijden. Whoei, ik was verliefd! De uitstraling van dat paard, het karakter..Ja, dát was wat ik zocht! Na de Klinische en Röntgenologische keuring is hij bij mij thuis gebracht.

Door het winterseizoen konden we niet veel in de bak rijden, dus reden we meer buitenritjes.

Rond Februari 2007 zijn we naar een pensionstal gegaan. Een plekje waar Batman behoorlijk in de watten werd gelegt. Een binnenbakje (dus eindelijk van die natte buitenbak af), spuitplaats, (open)box van 4,5 x 5,5m., voor ons hele mooie uitrijmogelijkheden, dagelijks weidegang met maatjes, etc. Ook kwamen we in februari in het Nederlands Jeugdteam en reden we, Batman voor het eerst, een WRAN wedstrijdje in Oosterwolde en hadden we onze eerste (showmanship at Halter)clinic van het Jeugdteam in Lelystad.

We trainden lekker verder, volgende maand (April) stonden er weer 2 wedstrijden op de planning, WRAN en AQHA. Hier zat onder andere het onderdeel Hunter Under Saddle in, dus daar moesten we hard voor aan het werk en er moest nieuwe tuigage worden aangeschaft. Onze 2e clinic was in Maart. We kregen, gesponserd door Ilona Vet, een reininclinic van Ilona in Beverwijk. Let niet op m'n houding

Lekker rusten na het werken

In april hadden we de eerste AQHA Show en 2e WRAN wedstrijd. We startten Horsemanship, Pleasure en Hunter under Saddle.

In Mei werd het weer lekker weer en gingen we weer genieten van onze uitrijmogelijkheden. Verder stond er deze maand weinig op de planning en hebben rustig aan gedaan, Batman had de afgelopen 2 maand al heel veel moeten doen vergeleken met wat hij gewend was, dus gunde ik het ons beide wel even om het te 'verwerken'.

Na onze rust ging het weer ontzettend lekker en zijn we weer vrolijk verder gegaan.

Oops, dat zijn er al 15. deel 2 komt eraan!!
ziet er goed uit!
Ik vond het zo;n mooi paardje. Wat ga je nu doen dan? Met school bezig of nieuw paard of iets anders? 
. Maar je hebt er mooie herinneringen aan en ik wens je veel succes in je nieuwe carrière