Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vecht er zeker voor hoop echt dat het goed komt me hand begint al weer een beetje te werken maar moet er heel erg bij denken
en dat is emotioneel best confronterend ondanks dat ik nog niet echt verdrietig ben geweest om dit. niet gehuild in elk geval

natuurlijk heb ik gerevalideerd en eerst stap en draf alleen gedaan.
het komt wel goed!. Danielle86 schreef:ik heb 8 jan een cva gehad in mij rechter hersen helft en ben nu aan het revalideren kan wel al lopen maar me arm moet nog gebeuren die duurt vaak langer maar ben zooo bang dat ik straks niet meer kan rijden. nou heb ik wel een heel; lief paard dat scheelt al heeel veel.
maar toch
zijn er meer mensenb die een beroerte gehad hebben en nu weer paardrijden
ik had eind 2012 een zwaar infarct en mijn huidige problemen zijn niet echt lichamelijk maa juist psychisch, snel moe, vaak gedesoriënteerd, duizelig, verdraag weinig mensen om me heen (teveel prikkels) en nog meer van die ellende. Paardrijden gaat goed maar zonder hulp kom ik er niet op of af. Oh ja en heb schouder-hand syndroom gekregen in mijn linkerarm (is dystrofie) nadat verlamming weg wasen als kers op de taart rechts een frozen shoulder, dus als jouw schouders in orde zijn en blijven moet het je zeker lukken. Succes!