Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk mijn laatste klasse 1
Dus hopelijk kan ik dit jaar wel gewoon van start, lijkt me een erg mooie route!
Ik heb gevraagd rond half 11 te starten. TigerBD schreef:Maar ik kom vast heel veel gezellie endurance ruiters tegen waar ik even stukje mee mag rijden.
TigerBD schreef:@ineke: Nou misshcien kom ik je weer tegen danIk heb gevraagd rond half 11 te starten.
Ik weet nog niet hoelaat ik start, maar wie weet inderdaad ook wel rond die tijd. Succes in elk geval!
), dan hoeft mijn vader niet steeds meer mee. Dus hoef ik mijn wedstrijden niet meer om de motorcrosswedstrijden van mijn broertje en zusje heen te plannen
Dus ik ben hard aan het duimen! TigerBD schreef:Me paardje is ziek dus weet niet of het nog door kan gaat, ik weet niet hoe we er voor staan en of de medicijn aanslaat voor zijn spat en hoelang dat herstelproces is enzo maar ik ga er vanuit dat we het begin niet meedoen, en misschien de rest ook wel niet maar misschien juist wel want er is wel een goed medicijn voor mits hij aanslaatDus ik ben hard aan het duimen!
En dat allemaal dankzij Saskia (beter bekend als Mazzeltje op bokt!). Die is zo enthousiast hierover en zij is er zeker van dat ik en mijn paard Ozzie het geweldig gaan vinden.
Vind het nu al spannend!!!! 
Gaat dus echt gebeuren dat ik de kennismakings-klasse mag gaan rijden.
Vandaag met een hartslag meter gereden. Leuk hoor om te zien hoe die hartslag omhoog/omlaag gaat. Volgens een kenner heeft mijn paard een mooie lage hartslag, dus hoop dat dat met de wedstrijd ook zo is! Ben er helemaal enthousiast over en nu maar hopen op een beetje lekker weer!! Tot ziens allemaal in Vaassen!