[WN] Welk NRHA lidmaatschap?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shotime

Welk NRHA lidmaatschap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 12:36

Ik wil lid worden van de NRHA, alleen nu kies ik op de site voor online aanmelden, welk lidmaatschap moet ik hebben?
General of non pro? Ik ben dus geen prof Knipoog Wat is precies het verschil tussen die twee?

Gisela

Re: Welk NRHA lidmaatschap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 13:01

Als je een amateurruiter bent, moet je dus specifiek je Non Pro kaart aanvragen. Daarmee kun je dus Non Pro starten maar je MAG ook Open starten (behalve de Rookie Open).

Overigens, als je Green As Grass wil starten, hoef je alleen lid te worden van de DRHA (in Nederland) en is een NRHA lidmaatschap dus nog niet nodig. Zodra je meer wil starten dan Green As Grass moet je lid zijn van de NRHA.

Groetjes, Gisela

michelleke29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:19

Hi,

Als je als amateur (Non pro) wilt starten, moet je ook een verklaring opsturen waarin je verklaard dat je een non pro bent. Dit formulier kun je downloaden via de NRHA site.

Enne... Heeft het paard waarmee je wilt starten een competition license?
Ik moest voor mijn 2 quarters een competition license aanvragen bij de NRHA.

Groetjes,
Michelle

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 18:26

De paarden waar mee ik wil starten hebben beide een competition licence, maar
ik dacht dat je sowieso lid moest zijn om die over te laten schrijven? I guess not?

Dus, als ik meer dan gag wil starten moet ik een non pro lidmaatschap aanvragen maak ik hieruit op?

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:44

Ik dacht, dat de competion license verbonden was aan het paard, niet aan de ruiter/eigenaar. Pin me hier niet op vast, ik heb even geen regelboek bij de hand.

Als je meer wil starten dan DRHA GaG, moet je een Non Pro verklaring tekenen bij de NRHA tegelijk met je aanvraag van je Non Pro lidmaatschap.

Groetjes, Gisela

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 14:35

Oke, bedankt voor jullie antwoorden!

Achterop zo'n licence staat een transfer report, ik had ook begrepen van iemand van de DRHA dat ik die
pas over kon laten schrijven als ik lid was en dat het paard ook daar op je naam moet staan als je er in de
non pro klasses mee wilt starten, kan alleen dat mailtje niet terugvinden...

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:06

Dat klopt, je moet eerst lid zijn van de NRHA, incl. Non Pro aanvraag met Non Pro Declaration voordat je een Competition License kan aanvragen.

M.b.t. de Competion License:
1. All horses competing in NRHA approved competition will be required to have competition license. Owners must be members of NRHA.
2. Competition Licenses are permanent when issued to each horse and are not renewed each year. A fee will be charged for the original license, for replaced licenses and FOR TRANSFERS OF OWNERSHIP.

Wat ik in mijn vorige mail dacht, klopt dus niet. Nadat je lid bent geworden, moet je dus de Competition License van het paard ook nog op jouw naam laten zetten.

Groetjes, Gisela

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 15:08

Super bedankt Gisela!

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:11

Graag gedaan, hoop dat we je snel mogen gaan aanmoedigen op de wedstrijden!

Groetjes, Gisela