Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en druk ik hem uit en weer aan. Vervolgens gaat hij weer na 9 min. bliepen... heel handig en super goedkoop. De parkeermeter heeft een musketonhaakje dus kan ik vastknopen aan mijn zadel.
Karin schreef:Als je in het dagelijks leven al geen gewoon polshorloge draagt (en dus niet gewend bent om daarop te kijken) dan doe je dat met rijden al helemaal niet, is mijn eigen ervaring.

Ibbel schreef:TS vraagt om een speciaal polshorloge, dus tja...

Ibbel schreef:Denk je echt dat het heel erg is als je de ene keer 9 minuten draaft en 4 minuten stapt, en de andere keer 12 minuten draaft en 3 minuten stapt? Maw, wat is er mis om globaal op een gewoon polshorloge te kijken? Daar heb je ook in het dagelijks leven nog wat aan

Ik ga eens even rondspeuren! 
iepsel schreef:Kun je je mobiel gewoon voor gebruiken hoor. Via de agenda een taak ingeven en een tijd van waarschuwen. Dan weer een volgende taak ingeven met een tijd van....enz, enz. Zit je wel even bij maar werkt uitstekend. Je kunt ook nog je geluidjes aanpassen;)
Sok schreef:En waar lees jij dat ik het niet nodig acht om een hartslagmeter te gebruiken?
Sok schreef:Er hoeft trouwens geen harslagmeter of gps bij op te zitten, maakt het alleen maar duurder, en die dingen gebruik ik toch niet!
Ibbel schreef:Sok schreef:En waar lees jij dat ik het niet nodig acht om een hartslagmeter te gebruiken?
Hier uit:Sok schreef:Er hoeft trouwens geen harslagmeter of gps bij op te zitten, maakt het alleen maar duurder, en die dingen gebruik ik toch niet!
Sok schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat ik die niet als extra functie op mijn horloge hoef. Kost alleen maar extra, en bovendien heb ik al een hartslagmeter die prima voldoet aan mijn eisen.