Vandaag is Frank (Frank) weer komen kijken naar Sense. Hij had Sense niet meer gezien nadat we haar samen hadden opgehaald, en Sense heb ik tot zijn petepaard benoemd. Hoe meer liefde ze krijgt, hoe beter. Frank was super vandaag, heeft hele mooie foto's gemaakt met zijn camera, alleen was Sense niet heel erg professioneel vandaag
Daarna heeft hij nog even lekker gefilmd met mijn filmcamera, maar Sense had weinig zin in actie.Ik ben inmiddels op de hoogte van Sense haar hele achtergrond, en voor mij verklaard dit ontzettend veel dingen. Ook vandaag kwamen we er weer achter dat ze gewoon niet gewend is om overal geaaid te worden, en ook een borstel moet ze aan wennen. Ze weet ook nog niet zo goed hoe ze met ons moet omgaan, maar dat komt allemaal goed. Rustig opbouwen met mijn kind, en haar vertrouwen leren
Verder gaat het met Sense steeds beter. Na de knokpartij van donderdag stond ze er vandaag rustig bij, geen dikke knie meer en alleen nog een kleine bult op haar neus. Ze heeft 1 vriendinnetje in de groep, Bibi, en daar heeft ze ontzettend veel steun aan. Ook haar dikke wormenbuik is echt al een heel stuk geslonken, en woensdag krijgt ze het tweede deel van de Equimax. Ook krijgt ze wat meer om haar ruggengraat heen, maar dit is nog zo minimaal en verder heeft ze echt totaal geen vet, maar ik zie het wel
Ik ben trots op Sense, ze laat zich niet klein krijgen, en ondanks alles blijft die kleine frutsel zo lief

Ik heb 2 filmpjes, 1 van een gedeelte van de klinische keuring en 1 van vandaag zodat jullie haar eens beter kunnen zien dan alleen een foto. (Nouja, heleboel foto's). Kijk en geniet, en ik zal me nu een tijdje inhouden

Filmpje 1. Klein deel van de klinische keuring van Sense.
Filmpje 2. Compilatie Sense 12/08, dag 10 opfok.

Ja ben ik ook echt. Maar zal me nu even inhouden met de topics van Sense. Hopelijk met het volgende topic kunnen jullie ook al wat verbetering van haar zien. Ze staat echt op een geweldige plek, en met zoveel liefde en aandacht die ze van hun krijgt, en het Soulmate supplement verwacht ik over een maand een heel ander paard te hebben, en dan komt het vertrouwen en alles vanzelf.