[WN] Boktstalkster Sense, ditmaal met bewegende beelden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Boktstalkster Sense, ditmaal met bewegende beelden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 23:56

Sorry, ik geloof dat jullie er een nieuwe stalker bij hebben op WN-ITP. Ik kan het gewoon niet laten, maar oke. Voorlopig zal ik me even gedeisd houden en laat ik het even hierbij. Maar ze is ook zo mooi, en leuk... Pling

Vandaag is Frank (Frank) weer komen kijken naar Sense. Hij had Sense niet meer gezien nadat we haar samen hadden opgehaald, en Sense heb ik tot zijn petepaard benoemd. Hoe meer liefde ze krijgt, hoe beter. Frank was super vandaag, heeft hele mooie foto's gemaakt met zijn camera, alleen was Sense niet heel erg professioneel vandaag Clown Daarna heeft hij nog even lekker gefilmd met mijn filmcamera, maar Sense had weinig zin in actie.

Ik ben inmiddels op de hoogte van Sense haar hele achtergrond, en voor mij verklaard dit ontzettend veel dingen. Ook vandaag kwamen we er weer achter dat ze gewoon niet gewend is om overal geaaid te worden, en ook een borstel moet ze aan wennen. Ze weet ook nog niet zo goed hoe ze met ons moet omgaan, maar dat komt allemaal goed. Rustig opbouwen met mijn kind, en haar vertrouwen leren Ach gut

Verder gaat het met Sense steeds beter. Na de knokpartij van donderdag stond ze er vandaag rustig bij, geen dikke knie meer en alleen nog een kleine bult op haar neus. Ze heeft 1 vriendinnetje in de groep, Bibi, en daar heeft ze ontzettend veel steun aan. Ook haar dikke wormenbuik is echt al een heel stuk geslonken, en woensdag krijgt ze het tweede deel van de Equimax. Ook krijgt ze wat meer om haar ruggengraat heen, maar dit is nog zo minimaal en verder heeft ze echt totaal geen vet, maar ik zie het wel Lachen

Ik ben trots op Sense, ze laat zich niet klein krijgen, en ondanks alles blijft die kleine frutsel zo lief Lovers

Ik heb 2 filmpjes, 1 van een gedeelte van de klinische keuring en 1 van vandaag zodat jullie haar eens beter kunnen zien dan alleen een foto. (Nouja, heleboel foto's). Kijk en geniet, en ik zal me nu een tijdje inhouden *LOL*

Filmpje 1. Klein deel van de klinische keuring van Sense.

Filmpje 2. Compilatie Sense 12/08, dag 10 opfok.

Afbeelding
Kwijl

Esly_

Re: Boktstalkster Sense, ditmaal met bewegende beelden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 00:07

Leuk beestje! Haha!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 00:21

Je bent ook veelste blij met je paardje, vandaar dat je zoveel topic's hebt over haar Haha! Ja

I_S_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:41

Hoi Samantha! Ja daar hebben we je Sense. erg leuk dat ze bij ons in de opfok is gekomen! ze knapt helemaal op. lekker eten, spelen met bibi en vooral slapen Knipoog
komt helemaal goed!

Groetjes Lisa

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 15:35

MSQuincyTE schreef:
Je bent ook veelste blij met je paardje, vandaar dat je zoveel topic's hebt over haar Haha! Ja

*LOL* Hyper! Ja ben ik ook echt. Maar zal me nu even inhouden met de topics van Sense. Hopelijk met het volgende topic kunnen jullie ook al wat verbetering van haar zien. Ze staat echt op een geweldige plek, en met zoveel liefde en aandacht die ze van hun krijgt, en het Soulmate supplement verwacht ik over een maand een heel ander paard te hebben, en dan komt het vertrouwen en alles vanzelf.

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:57

Een hyper-Sammy Haha!
Heerlijke filmpjes en foto.
Sense staat er super bij hoor. Gaat een leuk paardje worden.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:43

wat een leuke filmpjes !
ze gaat zeker weten nog heel veel mooier worden Ja

enne stoppen met topics over haar ?? waarom ?! hihi gewoon foto's plaatsen hoor Ja

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 16:31

wat een leuk filmpje van haar in de opfok
lekker veel foto's plaatsen hoor, we willen haar steeds ronder en gezonder zien worden

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:40

Zit met een beetje vreemd gevoel naar je filmpjes te kijken. Vooral het filmpje waar Sense staat te eten en je eens met de camera langs zijn lichaam gaat, wat een ongelofelijk mager ding... Ach gut
Ik hoop dat de vorige eigenaar er niet nog meer zo heeft rondlopen want dan mag er van mij iemand langs van de dierenbescherming.
Met Soul Mate moet het een prachtig paardje worden! dat is echt heel goed spul.
Let wel op dat te veel voeren allerlei op jonge leeftijd allerlei gevolgen kunnen hebben voor later, zoals Head Shaking of andere aandoeningen.
Geef hem dus de tijd, dat is echt veel gezonder. Ik snap dat je hem dik kunt kijken Knipoog maar het is beter om het langzaam op te bouwen.... Sterkte! Bloos