[WN] FF voorstellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Westex

FF voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 15:43

HI,

Bij deze 2 foto's. Mijn naam is Hein-Pieter Okker. Ik rijd nu vanaf september 2007 en ik zal op 20 januari in Oud Gastel mijn eerste (oefen) wedstrijd rijden. Wij hebben al veel langer Quarters maar dat was altijd de hobby van mijn vrouw Martine. Ik ben wel regelmatig op wedstrijden wezen kijken want ik heb reining altijd prachtig gevonden. Vorig jaar besloot ik dat het er voor mij nu dan ook maar eens van moest komen en na een intensieve speurtocht naar het ideale goede reining paard dat ook beginnerproof moest zijn hebben we dus vorig jaar september A Stylish Gallo gekocht van Eberhard Simon. We kwamen daar kijken voor een ander paard maar dit was de bekende liefde op het eerste gezicht.

Afbeelding
Afbeelding

Je kunt hem ook op you tube zien:
http://www.youtube.com/watch?v=bluitWu9hzk
Dat ben ik dus niet Knipoog Daar wordt hij gereden door Olivier Stein.

Foto's en filmpjes (ook van mij er op) op de site (zie onderschrift)

Een heel goed 2008 en ik verheug mij op de kennismaking op de diverse shows.

fabske

Re: FF voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 16:34

hallo
als alles meezit rijdt ik daar ook mee op 20 januari dus waarschijnlijk kom ik je wel tegen
leuk paardje heb je Haha!
En veel plezier op bokt

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:23

Hay Hein-Pieter..

We hebben al contact gehad.....wilde even zeggen dat ik de foto`s erg leuk vind van jullie samen.. Knipoog
Ook het filmpje gekeken OK dan!
Hoop er 20 januari ook even te komen kijken...

Groetjes Charita

ps heel veel succes samen...

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:00

Hallo Hein Pieter. We hebben al contact gehad via de mail en vind het super dat je naar onze oefenwedstrijd komt. Een week van tevoren krijg je het programma en patterns.
Heb natuurlijk ook even over je site gewandeld. Super leuk paard. Veel succes met showen.
Gerda

nice_cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:56

Wat is het toch een mooi paard!!Echt SUPER. Veel succes en vooral plezier met hem!

Westex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 12:35

Bedankt voor de leuke reacties.

Het lijkt er op dat het druk wordt op de 20e in Oud Gastel Knipoog . Ik verheug me er enorm op ook al weet ik dat tegen die tijd de zenuwen ongetwijfeld heftig zullen zijn. Ik merk nu al dat ik de 20e eigenlijk veel te snel dichtbij vind komen. Ondertussen heb ik wel alle manouvres getraind maar om stijf van de zenuwen als beginner alles goed achter elkaar te plakken Rolleyes

Ik vertrouw er maar op dat A Stylish Gallo mij er wel doorheen zal slepen.

Tot ziens in Oud Gastel of elders op het circuit.

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:52

Wauw, das nog eens een gaaf paard om als beginner mee te starten.Heel veel plezier en geluk gewenst in het wedstrijdcircuit!