[WN] DVD van Mireille v Soldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

DVD van Mireille v Soldt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 13:00

Eindelijk heb ik nu de dvd eens rustig kunnen bekijken. Heerlijk, alsof je zelf op dat
paard zit. Nou had ik die dvd 'ns op mn laptop bekeken maar je weet dan hoe dat gaat.
Elke keer komt er wel wat tussen Frusty en dan zet je 'm af enz. gevolg, je bent er gelijk
uit.

Hoe vinden jullie de dvd ?? Hopelijk komt er nog eens een ander uit, wat meer allround
zegmaar.

Uriah

Re: DVD van Mireille v Soldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:36

ik vind hem fantastisch! zelfs al ben je een pleasure ruiter je hebt er wat aan. Ik ben echt een Mireille FAN!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 14:03

Ja ik ben ook fan Haha! , hoop toch weer eens te gaan lessen bij haar. Sinds ze in Amersfoort zit heb ik eigenlijk geen les meer gevolgd van Mireille, n beetje uit de richting en Drunen/Helvoirt was
veel makkelijker aan te rijden voor mij maar t blijft mij trekken. Ga toch ns langs bij d'r maar eerst mn Appie weer aan t werk gaan zetten Haha! , gelukkig gaan we aan t eind van deze maand nog naar een andere pensionstal met n binnenbak enz, enz. Yes !!!!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 09:34

Ik ken Miteille nog uit de tijd van Jan Zweers in Austerlitz... vind haar erg rustig en netjes rijden. Heb ook de DVd gekocht en goed bekken.

De DVD is uitermate handig als je bezig bent met je paard wanneer je zelf een basis hebt...
Echter, de paarden uit de DVd kennen alles.
Ook het jonge paard weet de beginnende oefeningen al redelijk en ze loopt dan ook niet tegen de probleempjes aan.
Aan de ene kant begrijp ik dat wel omdat je dan de DVD goed presenteert maar aan de andere kant zou het ook leuk zijn als ze echt voor de 1e keer een oefening gaat doen met een paard...

Verder een superleuke DVD voor de meeste mensen denk ik.
Ben blij dat Marieke en Mireille de stap genomen hebben om deze zeer duidelijke DVD te maken.

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:41

Ik heb de dvd net aangeschaft en vindt het een erg leuke cd. Inderdaad zou het nog nuttiger zijn om te zien hoe zij problemen oplost met paarden die het nog niet zo goed kunnen. Misschien een vervolg cd.
Verder erg leerzaam en al vaak stukjes overnieuwe gekeken om later te paard mee aan de slag te gaan. Vindt dat toch gemakkelijker dan uit een boek.

(En dan moet je nog een boek hebben dat ongeveer dezelfde technieken gebruikt)