[WN] AAHCH

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anick

AAHCH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 19:06

Waar kan ik de wedstrijden vinden van de AAHCH. Ik kan het op hun site nergens vinden.

__Suzanne__

Re: AAHCH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:14

Op de site van de federatie www.westernsport.nl staan ze al wel in de wedstrijdagenda zag ik. Meestal sturen ze de wedstrijdagenda mee met de uitnoding voor de ALV en komen ze ook rond die tijd op de site Lachen

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:07

hmmm...ik heb nog eens goed gekeken, en op de site van de FNW staat een wedstrijdkalender van 2007 Scheve mond
Er staan ook nog geen goedgekeurde shows op www.appaloosa.com ... volgt ook nog neem ik aan...
Dan heb ik geen idee wanneer de AAHCH-wedstrijden zijn...als ik het weet (ik ben lid, ik weet niet of jij dat ook bent) zal ik ze plaatsen op bokt! Ja

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 21:33

nee ik ben nog geen lid, maar dat wil ik wel graag worden eigenlijk. Maar dat is een beetje een gek stom verhaal allemaal..
Weet je misschien waar er vaak appaloosa wedstrijden worden verreden.. kan ik aan de hand daarvan even kijken of het zin heeft om lid te worden. Als ik namelijk altijd heel ver moet rijden weet ik het nog niet zeker.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 08:46

Geen gek stom verhaal hoor! Om aan de approved wedstrijden mee te doen moet je lid zijn van de ApHC (het stamboek in Amerika), lidmaatschap van de NL-club AAHCH is niet verplicht. Elk jaar is er een onderlinge wedstrijd, die is niet approved en daarvoor moet je lid zijn van de AAHCH. Deze is meestal in het voorjaar en in Lisse (maar ik heb van horen zeggen dat die dit jaar ergens anders gaat plaatsvinden, ik weet niet waar). Verder was er afgelopen jaar twee keer een show in Marienheem (summershow juni en NK september) en een show in oktober in het noorden van het land (beilen). Hoe het er voor dit jaar uit gaat zien weet ik helaas nog niet.

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 18:48

Oke, dat zijn dan niet echt veel wedstrijden! Wat jammer!
Weet jij misschien, het betreffende paard is nog niet geredistreerd bij de APHC, maar zou je met een dekkingsbewijs hem kunnen registreren. Ik heb een tijd terug al een mail gestuurd daarover, heb alleen nog steeds niks terug gehad.

ps. Sta je bij Ed Gosen op stal? Daar kom ik zondag naar de pleasure clinic met hem hihi