[WN] Cooky weer helemaal terug :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cooky

Cooky weer helemaal terug :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 18:08

Vandaag nog eens eindelijk een paar foto'tjes gemaakt van Cookster. Ik ben net 3 weken terug uit Kreta (verblijf van 8maanden), en Cooky heeft de laatste 4 maanden op de weide doorgebracht. Gevolg: conditie = nul en hij heeft een vachtje waar een shetlander jaloers op zou worden Bloos
Ik schrok me dus een ongeluk toen ik hem voor de eerste keer ging bewonderen!
Hij is dan zo snel mogelijk terug naar stal verhuisd, netjes gekapt en beslaan en nu dus weer helemaal klaar voor het werk. We zijn heel rustig aan terug begonnen, en hij heeft er zichtbaar veel plezier in.

Hier dus wel even geen rijfoto's. Wel heb ik mijn vriendje kunnen overhalen om een "initiatielesje" te nemen, want 'Cooky is toch zo braaf'... Maar goed dat ik hem aan de longeerlijn had, want hij is er 2 keer vantussen willen gaan Duivel Ik vond het wel grappig, maar volgens mijn wederhelft was dat dus de eerste en meteen de laatste keer... Ach gut

Genoeg gezeur, als jullie meer willen weten dan hoor ik het wel, hier zijn de foto's:
(sommigen zijn helaas wat donker)

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"en ZO moet je die teugels vasthouden" Clown
Afbeelding

Ooh, nu zijn ze wel heel klein uitgevallen Nors opkijken
Laatst bijgewerkt door cooky op 20-12-07 18:39, in het totaal 3 keer bewerkt

Deniies

Re: Cooky weer helemaal terug :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:13

je foto's zijn erg klein.
mijn paard op het land kon ik zelf ook niet meer herkennen wat een beer!