[WN] Morgen weer Merada rijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowMerada

Morgen weer Merada rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 17:30

Ga elk weekend naar Willem Mol om daar Smart Like Merada en een ruintje (met een rare naam) te rijden.
Vorige week hebben we ook een palomino hengstje gelongeeerd en heb er even opgezeten.
Is wel spannend altijd zo'n jong ding, maar ook leuk!.
Ik heb in 2005 een ongeluk gehad toen ik met Willem bezig was een hengstje te beleren hierbij brak ik mijn been.
Sinds die tijd ben ik altijd voorzichtig met hengsten en jonge paarden.
Met de kerstvakantie ga ik er waarschijnlijk elke dag heen om met dat palominotje bezig te zijn, als het goed is dan zal hij in 2 weken los moeten kunnen lopen met iemand op zijn rug.
Ben bij Willem Mol toen weggegaan omdat mijn moeder langer moest werken en we een stalletje dichter bij huis hadden gevonden.
We gaan in februari 2008 verhuizen naar Wouw (tegen Roosendaal) en dan is het weer bij Willem dichterbijer.
Dus gaan we in februari weer naar Willem terug.
Denk af en toe wel eens dat dressuurmensen best wel kunnen zeuren om de meest kleine dingen.
Gelukkig is dat niet het geval bij Willem en aangezien ik daar elke zondag op paar paarden rijd is dat ook makkelijker.

Heb erg veel zin in morgen, moet Merada met een ander bitje rijden (correctional) eens zien hoe ik het er vanaf breng.Tong uitsteken
Zal ook proberen foto's te (laten) maken.

Zeeuwtje68

Re: Morgen weer Merada rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:34

Veel succes morgen dan Knipoog

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:44

Ik zal nog wel last van afgelopen weekend hebben denk ik, maar snap het nut niet echt van dit topic Bloos Blond

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 08:04

maar als je zo voorzichtig bent mag je wel eens een cap op zetten. In je foto topic rij je zonder cap. Een gebroken been kan zomaar een gebroken nek zijn.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:29

En ik zou ook in een andere locatie rijden dan een schuur waar wat zand in ligt en muurtjes en balken midden in de weg staan.
Behalve cap is een bodyprotector misschien ook niet verkeerd.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 11:47

calemity_jane schreef:
maar als je zo voorzichtig bent mag je wel eens een cap op zetten. Een gebroken been kan zomaar een gebroken nek zijn.

daar helpt een cap toch niet tegen Blond

maar als we het over veilig rijden hebben kan je beter een speciale paardrij-airbag kopen
http://www.hit-air.info, niet goedkoop (€350,-) maar die beschermt je nek wel Haha!