Westerbork:
De eerste cross van het seizoen voor ons, ze was hengstig en niet fijn te rijden, wel een foutloze cross.

Hemelvaart springen Balkbrug:
Hoort eigenlijk niet in het SGW-rijtje thuis maar ik vind het wel 2 leuke foto's aangezien we verder niet zoveel springfoto's hebben.

Leuke debiele foto

Maarsbergen:
De dressuur ging al een stuk beter en we kregen dan eindelijk eens een "winstpunt", 184 punten. Springen 1 balkje en cross foutloos (waar ik erg blij mee was, het was toch een pittige cross!), 1 buiten de prijzen.
Samen met Sjaan voor het springen:

En ze had hélemaal niet door dat er gecrosst ging worden

http://img101.imageshack.us/img101/7922/cross1hi6.jpg
Filmpje waterbak:
http://www.youtube.com/watch?v=mOIyjkKL-pc
Tussendoor hebben we nog een paar springwedstrijden gereden en zelfs dressuur gestart, onze eerste officiele dressuurpunten waren binnen!
Gorssel:
Een fijne wedstrijd gereden. Dressuur teveel spanning, springen 1 balkje en cross 1 (domme) weigering door een stuurfoutje van mij. Verder een fijne cross gereden!

Ach, het is toch een breekboom, ik til m'n benen niet hoger op

Tussendoor even rust gehad en een paar concoursen gereden. Ook kreeg ik van de organisatie van SGW Nijeberkoop een erg leuke foto opgestuurd die geplaatst is in Paard & Spul:

En toen kwam Diepenheim, daar hebben we het verder niet meer over
Bathmen:
Dit was dan de afsluiting van het seizoen helaas, Hattem was al uit zicht doordat ik sowieso 1 winstpunt te weinig zou hebben. Maar hier wel superfijn gereden! Dressuur ging redelijk, punten vielen wat tegen. Springen ging heel erg fijn, wel 1 balkje helaas. Cross ging helemaal super, ze trok overal super op aan en zelfs de greppel was geen probleem. Foutloos gecrosst en onze eindstand is op L+9 gekomen.

). Alles prima en door naar de cross! Oef, ik was behoorlijk zenuwachtig zeg!
Ik ben nog naar de federatievertegenwoordiger geweest maar die vond dat die hond geen invloed had gehad, en ja, dan is het zijn woord tegen het mijne. Grrrrrrrrrrrrrrr.
.. Mooi dat het zo goed is gegaan.. De eerste keer al foutloos meteen