Vanavond aangekomen vanuit München, na een lange reis. De moeder van mijn Clips, Isonic Royal Lee. 3 jaar geleden moest ik haar vanwege omstandigheden verkopen, maar nu is ze weer thuis. Iso stapte super braaf van de trailer af en stevelde zo (bijna langs mij heen) de stal, en haar box in. Net alsof ze nooit was weggeweest
Clips stond een hoop theater te maken
, die wilde wel gelijk eens kijken wie daar nou weer in die box naast haar was gekomen. Of ze dr ma herkende? denk ik niet. Clips heeft thuis na het afspenen niet echt meer bij mams gestaan. En Iso's altijd grote vriendin Daisy stond al te hinniken toen de trailer het erf op kwam.
Maar goed bij deze dus, foto's van Iso. Ik ben helemaal blij "onze Iso is thuis".
Haaaaai vrouwtje, deze box ken ik nog wel hoor.

En ja ik krijg al een buikje

Wat ze daar met die manen uitgespookt hebben??? ik zal ze morgen wel fatsoeneren.

Weet je vrouwtje ik heb het veel te druk om te poseren, al dat lekkere hooi hierzo moet nog op

Hooi is ook lekkerder dan voordroog

We are family, en dat kan je zien ook

Clips kan dr ogen niet van mams afhouden, zelfs niet na een paar uur.

En ik heb blijkbaar het stalspook ook op de foto gezet, dit was nl de eerste foto die ik maakte toen ik binnenkwam. (en nee ik liep niet te roken
)
Weet je nog.
En neefje en nichtje Clips en Fred
Ik heb het nu ondertussen al 2 keer geflikt, dusse we blijven hopen.
Punt 2 ik lust die dus Apfelkorn niet eens