Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolande schreef:Geen idee wie Wilfred is, mischien kun je naar Henk van Amstel bellen of mailen wie weet kan hij het je vertellen. Ze hebben een internet site voor trainingsstal Madepolder waar je denk ik wel een emailadres en telefoonnummer kunt vinden. Ik schrijf bewust in het nederlands overigens.

Wildgirl schreef:I don't know who Wilfred is maybe yu can call or email Henk van Amstel in case he knows. They've got a site for stud Madepolder, I think you can find is contactstats there.
Had niks te doen dus dacht...ik vertaal je even, niet dat ik niet geloof dat je engels niet goed is hoor!
Maar het engels van de vraagsteller bevat dusdanig veel schrijffouten dat ik niet geloof dat hij of zij engelstalig is. Een aantal woorden zijn gewoon opgeschreven zoals je het uitspreekt, zoals het woord 'brook' wat je wel zo uitspreekt maar echt schrijft als 'broke'. Ook staat in het profiel bij het geslacht man. Nou kan het natuurlijk het engelse woord man zijn maar dat wordt niet vaak gebruikt, meestal is het dan male. Over het algemeen is dit een typisch nederlands woord
DubbelDun schreef:Gezien de namen die genoemd worden vermoed ik dat de TS een Duitser is (of iig duitssprekend) en dat hij/zij denkt dat wij die taal helemaal niet machtig zijn