Helchteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Helchteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:55

De eerste wedstrijd van het seizoen volgend jaar in België (16/03/2008).
Vorige zaterdag er gaan rijden (zoals gewoonlijk Tong uitsteken) en ik heb wat foto's genomen van (een stuk van) het parcours.
Dus voor degene die er nog nooit geweest zijn maar eventueel interesse hebben, of voor degene die herinneringen willen ophalen Knipoog hier een aantal foto's zoals het er nu bijligt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sok

Re: Helchteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:07

Wauw! Wat een prachtige route lijkt het zo!
Jammer dat België zo ver weg is vanuit het hoge noorden! Nagelbijten / Gniffelen

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 14:08

wauw dat ziet er fantastisch uit! ik ben van plan volgend jaar in belgie te starten. sommige wedstrijden zijn dichterbij dan nederland.

de paden zien er echt heeeerlijk uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:48

Kom je dan ook naar Helchteren? Haha! Knipoog

Het is daar echt super om te rijden, nuja, vind ik toch.. Ken ook mensen die het niks vinden maar denk dat die veel dingen maar niks vinden Clown Ik ga er elke keer met veel plezier rijden....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:50

Wat een mooi terrein om daar zo te rijden Lachen

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 09:24

aha, die paden zijn soms nog breeder dan waar ik rij nu....

Zo ver ik weet, kom ik er ook naar toe

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:18

Hey is dit op/bij het oefenterrein van het leger bij meeuwen? Het komt me zo bekend voor! Ik begeleid daar in de buurt namelijk zomers ponykampen Lachen... Super mooie omgeving is het daar! En in maart is het heerlijk daar, zomers stikt het er van de dazen Boos!.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:32

als ik tegen die tijd gerevalideerd bent start ik ook met Casandra de 20 km Lachen
't is een zalig terrein en vlakbij huis Lachen

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:53

Wow lijkt mij erg fijn terrein om in te rijden! Maar is kijken hoever dat precies rijden is.....

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 09:59

31 km voor mij.....

en ik wil de 30ste te paard naar Lanaken gaan. dat zal vanaf mijn stalling een km of 5 door het bos zijn. Ik doe er dan uiteraadr veel langer over dan dat ik met de trailer ga. Maar hij is dan wel lekker losgereden. en daar 20/30 km rijden op rustig tempo, is tenminste een leuke training

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:03

ik zal ook eens wat foto's opzoeken. ben er in 2006 gestart. erg leuke wedstrijd en heerlijk dat de vetgate gewoon bij je trailer was en wel te verstaan een uur. super sfeer daar. het was even rijden vanuit Leiden, maar was zeker de moeite waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:37

balli schreef:
Hey is dit op/bij het oefenterrein van het leger bij meeuwen? Het komt me zo bekend voor! Ik begeleid daar in de buurt namelijk zomers ponykampen Lachen... Super mooie omgeving is het daar! En in maart is het heerlijk daar, zomers stikt het er van de dazen Boos!.

Hey,

Denk niet dat het hetzelfde terrein is, al ligt Meeuwen niet zo heel ver uit de buurt ...
Maar denk niet dat jullie dan op dit terrein komen, want daar heb je een vergunning voor nodig enzo, heb nog nooit geweten dat er hele bendes langskomen zeg maar Clown Alhoewel ik er in de zomer niet zo heel vaak te vinden ben .. want dat is inderdaad niet te doen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:39

gerritje schreef:
ik zal ook eens wat foto's opzoeken. ben er in 2006 gestart. erg leuke wedstrijd en heerlijk dat de vetgate gewoon bij je trailer was en wel te verstaan een uur. super sfeer daar. het was even rijden vanuit Leiden, maar was zeker de moeite waard!

Oh, dat zou leuk zijn om eens te zien. Heb nog nooit foto's gezien van de wedstrijd daar Clown
(rij er nog maar een dik jaar en vorig jaar heb ik zelf meegereden, vandaar Lachen ).

We zijn trouwens nog op zoek naar foto's van de wedstrijd, om op de website te zetten en denk ook een folder enzo. Dus als je nog wat leuke foto's hebt liggen van het wedstrijdgebeuren zelf en die mogen gebruikt worden zijn ze altijd welkom Haha! (dit geldt trouwens voor iedereen hé Cool )

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:07

[***] schreef:
balli schreef:

Hey,

Denk niet dat het hetzelfde terrein is, al ligt Meeuwen niet zo heel ver uit de buurt ...
Maar denk niet dat jullie dan op dit terrein komen, want daar heb je een vergunning voor nodig enzo, heb nog nooit geweten dat er hele bendes langskomen zeg maar Clown Alhoewel ik er in de zomer niet zo heel vaak te vinden ben .. want dat is inderdaad niet te doen Boos!

klopt, we komen er dan ook niet overheen, maar er langs. en hele bendes hebben we ook niet... zijn groepen van max 12 kinderen, waarvan er max 8 á 9 op buitenrit meegaan, dus vandaar....

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 14:02

sabine heb je een website met foto's? zien zien zien!!!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:33

Fijn terrein om een 80km te rijden Ja

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:06

gerritje schreef:

Hoe lang was het rijden voor jou?

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:16

wat een prachtig landschap! dat wil ik ook wel in de buurt!

MyHope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:51

De foto's doen het niet helaas.. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:03

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:51

kei mooi!!
maar ik woon ook in belgie, das daar ni dicht bij...
in OOst-vlaanderen (het kanaal gent-terneuzen ligt er Vingers aflikken )
waar zyn deeze foto's getrokken?

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:55

[***] schreef:
De eerste wedstrijd van het seizoen volgend jaar in België (16/03/2008).
Vorige zaterdag er gaan rijden (zoals gewoonlijk Tong uitsteken) en ik heb wat foto's genomen van (een stuk van) het parcours.

Zoals je zelf kunt lezen, zijn de foto's genomen in Helchteren, wat in de provincie Limburg ligt. Ik gok op een uur of 2 rijden van bij jou...

Groeten, SuSEQ