dit kwam ik tegen in de hoefslag...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Er is nog meer naast reining hoor, daar moet Rieky zich maar eens in gaan verdiepen vind ik
MSQuincyTE schreef:Er is nog meer naast reining hoor, daar moet Rieky zich maar eens in gaan verdiepen vind ik

MSQTE niet thuis in westernland?????
michelleke29 schreef:Ik weet wat Rieky op dit moment al doet voor beginnende amateurruiters aan begeleiding en support (ze staat altijd voor je klaar, ook al heb je geen toppaard en dito portemonnee).
En ik spreek uit eigen ervaring....
ElCamino schreef:By the way.... Bijna iedereen hier van de "oude garde" western ruiters weet donders goed wat Rieky doet, deed, heeft gedaan en hoe ze begonnen is. Daar hoeven we geen uitleg over....
En natuurlijk leggen ze zich toe op de reining omdat dit het enige westerndicipline is die de FEI erkend.
En natuurluijk willen mensen die geen reining rijden dat de andere disciplines er ook bij komen, dat is wat MSQTE bedoelt denk ik...
michelleke29 schreef:Ik denk dat we aan Rieky een hele goede hebben....
Als je ziet wat zij bereikt heeft in de topsport, mogen we onze handjes dichtknijpen met deze keuze..
Ik weet wat Rieky op dit moment al doet voor beginnende amateurruiters aan begeleiding en support (ze staat altijd voor je klaar, ook al heb je geen toppaard en dito portemonnee).
En ik spreek uit eigen ervaring....
bij de clinics bij haar op stal bijv. komen mensen met verschillende soorten paarden, het maakt haar niet uit waar je mee rijdt ze wil altijd het beste uit de combinatie halen.

Rikske schreef:MSQuincyTE schreef:Er is nog meer naast reining hoor, daar moet Rieky zich maar eens in gaan verdiepen vind ik
Ik denk dat je met deze opmerking bedoelt dat je niet helemaal op de hoogte bent van het reilen en zeilen in westernland. Misschien is het verstandig om je daar eerst eens in te verdiepen voordat je z'n opmerking plaatst. Het staat vast dat je niet van Rieky's kwaliteiten op de hoogte bent!
DubbelDun schreef:En dan blijft de hamvraag of Rieky zich daarvoor gaat inzetten