Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geweldig, en aangemeten op Quarters en Paints. Worden erg veel bij westernzaken verkocht. Ik heb de mijne bij Arthurs vandaan. Goede kwaliteit, ligt erg mooi (Amerikaans sluitingssysteem), en is scheurvast. En volgens mij vindt Buddels hem ook lekker warm 
Waterdicht en sterk.
Chief schreef:Quarterdeck ?
Grapje...
Chiefs paarden (ook QH´s en AR) altijd lopen "naakt", ook in winter buiten. Is goed voor vierbener. Vacht dan groeien als teddie en Chief bijna ieder kunnen zien in Nov/Dec wat voor winter we dan krijgen....
Ook dit jaar Chief geen indicatie op strenge winter. Maar ook Chief maar een mens.....
Uch Uch Chief Sitting Duck
(cm of 4 op dit moment en de echte winter moet nog komen).
, want die schaarse uurtjes dié droog zijn wil ik niet op een nat paard rijden

Ze beginnen inderdaad bij 72, Bud heeft 76 (dikbil
). Ze vallen niet bijzonder groot of klein, passen eigenlijk precies. Ze zijn wel ontworpen voor de wat bredere paarden, dus met een wat bredere boeg en kont. Ik denk dat als je maat 70 nodig hebt voor 2 paarden, dat je het niet redt met een arabier.
)
Mijn kleine jongens...hihihiii...Dot is dus echt een Mega-Dot!! Nee, Frummel komt niet boven de 1.45 m uit nu en ik vermoed dat Kobus zelfs al groter is dan Frummel.
Frummel gaat deze winter dekenloos in, Kobus loopt al vanaf september onder het deken omdat ie toen klaar was voor de NK en we het daarna te koud vonden om hem nog zonder jas te laten lopen. Kobusje heeft zo'n fluweelzacht vachtje...bibbbberrrrrrr.

Sugarmiss schreef:Ik heb gewone Rambo/Rhino dekens. Liggen prima op de kontWaterdicht en sterk.
Zo'n minihalsje moet je je niet op verkijken. Voor de extra warmte hoef je het niet te doen want als je paard zijn hoofd naar beneneden doet dan staat de 'hals' wijd open.
Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een Rambo Wug Plus. Het kost een flinke duit, maar dan heb je ook wat.
Of een gewone (waterdichte) deken met een losse hals of 'hood', werkt ook goed.