Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carola schreef:Helaas kon ik niet bij de prijsuitreiking zijn, omdat ik in Canada zit voor een paar maanden, maar ik wil jullie en de sponser van mijn mooie (blauwe!) deken heel graag bedanken! Ik ben heel blij met de prijs, echt een mooie afsluiter van ons fijne seizoen. Ik vind het vooral voor Kanway heel mooi, die bewijst toch maar dat hij na een drafcarriere van 6 jaar (en 150.000 euro verdient) toch nog prima een tweede carriere aankan.
Ik ben wel benieuwd naar de gehele uitslag, maar die zal vandaag of morgen wel op de site komen neem ik aan?
joelledsr schreef:Ik blijf het een geweldig intitiatief vinden dat 1 persoon zo'n hele wedstrijd gaat uitdenken en schrijven! Geweldig!
Wij hopen aankomende maart het resultaat van onze sponsoring van vorig jaar te zien (Dan wordt het veulentje geboren)
Ik dacht gezien te hebben dat de eigenaars van SHAHO dit jaar een dekking hadden gesponsord, was er dit jaar geen animo voor de merrie competitie? Want dat was toch ook een mooie prijs?
norwind schreef:Naast de terechte felicitaties aan al die endurance ruiters, die het afgelopen seizoen fantastische prestaties hebben geleverd, is ook een compliment aan de organisatoren van de DJC competitie op zijn plaats.
Brigitte Kilian en Erwin Wolff een geweldige competitie !
het is allemaal best veel werk voor 2 mensen met een baan en gezin.