Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horse_Driver schreef:hayhay,
ik heb een nogal hypere en wijgerachtige haflinger:P (ze is verder wel een sgeet hoor)
met dressuur en springen gaat het nu erg goed, ze springt een losse stijl van 70 cm en ze kan een nette b proef lopen. (we zijn pas net "ëcht" aan het trainen, en begin nu met wijken en springen iets opbouwen.)
maar de vraag is, waar is (in de buurt van arnhem) een hele makkelijke oefencross? sgw lijkt me heel erg leuk! en wil graag kijken of het wat voor mij is...
alvast bedankt!
We zeg maar op de lange afstanden getraint en in hbos wel een paar takjes genomen en een paar keer op de waterbak geoefend. dus tjah t is hoe je het aan pakt. Ik zou er af en toe een paak keer een str baal bij pakke en daar over springen
piecon schreef:Ik zie dat je in Gelderland woont. In Renswoude zit Gert Boonzaaijer (een hele bekende sgw ruiter). Hij geeft elk voorjaar een beginnerscursus cross. Zes keer om de veertien dagen. De opbouw wordt heel goed gedaan. Ik heb er zelfs tinkers zien springen. Echt héél leuk

! MelanieB schreef:piecon schreef:Ik zie dat je in Gelderland woont. In Renswoude zit Gert Boonzaaijer (een hele bekende sgw ruiter). Hij geeft elk voorjaar een beginnerscursus cross. Zes keer om de veertien dagen. De opbouw wordt heel goed gedaan. Ik heb er zelfs tinkers zien springen. Echt héél leuk
Ik spring er idd ook met mijn tinker.
Zelf vind ik het hele goede lessen
Mijn pb staat open voor meerdere vragen Horse_driver
De prijs was volgens mij 150 euro en dan heb je 6 lessen en een oefencrossje, erg leerzaam, en volgend jaar doe ik ook weer mee.
Simmie schreef:MelanieB schreef:Ik spring er idd ook met mijn tinker.
Zelf vind ik het hele goede lessen
Mijn pb staat open voor meerdere vragen Horse_driver
De prijs was volgens mij 150 euro en dan heb je 6 lessen en een oefencrossje, erg leerzaam, en volgend jaar doe ik ook weer mee.
Als Gert de lessen zelf geeft, dan wel ja...

Horse_Driver schreef:bedankt!;) ik zal het vragen aan me ouders!
is er misschien een site waarop ik meer info kan krijgen over de lessen en de oefencross? (al is het maar even om mijn ouders er van te overtuigen:P)
groetjes!;)