Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jamika schreef:Na vier dagen stappen heb ik vandaag weer een kwartiertje gereden, alleen gestapt en een klein stukje gedraafd. Ze liep echt super!
@nasheeta: Waar is joint saver verkrijgbaar en wat kost het? Ik heb nu Glucosamine Complex van Groene Os.
evita_ schreef:Jamika schreef:Na vier dagen stappen heb ik vandaag weer een kwartiertje gereden, alleen gestapt en een klein stukje gedraafd. Ze liep echt super!
@nasheeta: Waar is joint saver verkrijgbaar en wat kost het? Ik heb nu Glucosamine Complex van Groene Os.
Super dat het goed ging!
Zal ik nog even die voerbal bij je langsbrengen? Mocht je er nou niet zijn dan drop ik hem wel gewoon in Femcke haar stal goed? (leeg)
Jamika schreef:Na vier dagen stappen heb ik vandaag weer een kwartiertje gereden, alleen gestapt en een klein stukje gedraafd. Ze liep echt super!
Ik ben toen veranderd van stal, zodat ik veel weidegang kon bieden. Vervolgens, stappen, stappen, stappen. Kilometers maken. Asfalt, bos, heide. Van alles. Uiteindelijk gestart, klasse I, en voorzichtig grenzen aftasten. Die uiteindelijke grens hebben we vooralsnog niet gevonden 
)
Jamika schreef:Wat is handig m.b.t het opbouwen? Eerst een paar stapritten van een ongeveer een uur (in mijn geval alleen op het harde) en dan de dag erna wat meer rust om te herstellen? Ik wil graag blijven afwisselen met wat dressuur/springen/longeren/grondwerk om haar verder wat soepel te houden en recht(er) te krijgen.
, en je kunt zo ideaal rechtritten en de dressuurmatige knopjes erin houden.