Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Wat voor paard heb je??
Want bij de WRAN (voor alle rassen) mag je in de L3 pas reining starten en dan moet je dus eerst via de L5 en L4 gepromoveerd worden midden minimaal 25 'winst' punten in ander onderdelen en ben je dus 2 minimaal jaar verder voor je L3 bent.

377. PROMOTIE schreef:- Deelnemers met wedstrijdresultaten behaald bij andere verenigingen, kunnen het WRAN bestuur verzoeken deze resultaten mee te tellen voor de klasseindeling. Dit verzoek dient schriftelijk bij het bestuur, voorzien van geauthoriseerde uitslagen (dmv publicaties in verenigingsbladen of verklaringen van wedstrijdsecretariaten) gedaan te worden.
)Dus iedereen die in L3 of lager hoort te starten koopt nu een hengst en is dan meteen L2 startgerechtigd ...????Citaat:Beetje jammer allemaal.. want wanneer je met een hengst gaat starten moet je level 2.......
DubbelDun schreef:: dat iemand in L3 pleasure/horsmanship wil starten na bewezen te hebben op zijn engels een paard goed te kunnen beheersen heb ik minder problemen me als met de reining.
In dit onderdeel worden tenslotte dingen gevraagd van een paard die je met engels nooit geleerd hebt.
. Maar het gaat om het principe.wingpearl schreef:DubbelDun schreef:: dat iemand in L3 pleasure/horsmanship wil starten na bewezen te hebben op zijn engels een paard goed te kunnen beheersen heb ik minder problemen me als met de reining.
In dit onderdeel worden tenslotte dingen gevraagd van een paard die je met engels nooit geleerd hebt.
En die dingen die je in de reining moet kunnen worden gevraagd in de andere onderdelen???
In de trail??
in de horsemanship op level 4??
(in de pleasure kan ik me nog iets bij voorstellen....)
Denk dat Kion gelijk heeft wanneer ze door wil trainen en wil beginnen in de reining.. en ja anders zit er niets anders op dan rassenshows te gaan starten of Drha....
nielsd schreef:En als je nou gewoon een reiner bent? Wat heeft de wran dan voor je te bieden in de L4?