[SGW] Helemaal nieuw op het gebied van SGW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovelucky

Helemaal nieuw op het gebied van SGW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 18:43

Hallo Allemaal,

Ik en mijn e-pony (draver) Britt zijn, zoals de titel al zegt, helemaal nieuw op het gebied van SGW. Britt vind dressuur saai en mede doordat ze een draver is en ik het talent niet heb om haar goed om te scholen, zullen we samen nooit heel ver gaan komen in die takt van de sport.
Springen vinden wij wel allebei helemaal super, maar aangezien de basis van alles toch wel dressuur is ben ik opzoek gegaan naar een combinatie van beide. Ik wist al langer af van het bestaan van SGW en nu ik er meer over heb gelezen heb ik echt zoiets van DAT WIL IK OOK!!!
Britt en ik zijn samen in staat om een B spring en B dressuur proef goed af te leggen en aangezien ze het volle vertrouwen in mij heeft (merk ik o.a. met buitenritten) denk ik dat we ook in staat zouden zijn een cross te rijden.

Ik heb al allerlei websites en o.a. ook de bokt wiki doorgelezen en ben er ondertussen achter dat het seizoen een beetje tegen zijn einde loopt. Daarom zou ik mij en britt graag deze winter willen voorbereiden op SGW wedstrijden.
Alle info die ik tot nu toe heb gelezen is zeer overweldigend en daarom zou ik graag willen vragen of er mensen zijn die het allemaal een beetje voor mij op een rijtje willen zetten. Ook lijkt het mij erg leuk en super leerzaam om een aantal keer met iemand mee te gaan naar een wedstrijd (zonder zelf mee te doen wel te verstaan).
Kortom, hoe kan ik me voorbereiden op en beginnen aan SGW wedstrijden....

Groetjes Pauline en Britt...

Afbeelding

P.s. Ik wil er alles aan doen om alles zo goed mogelijk te hebben en zowel Britt als mij zo goed mogelijk te beschermen, maar ben helaas geen miljonair, dus €200,- voor beenbeschermers heb ik niet.... Als ik hierdoor niet mee zou kunnen doen aan SGW wedstrijden (op het laagste niveau) zou ik het erg jammer vinden, maar ik zou me er dan wel bij neerleggen (niets ten koste van men paardje..)

P.s. 2 Op het moment beschik ik kwa tuig (voor het rijden) over: Normale voor en achter beschermers, hoofdstel, veelzijdigheidszadel, borsttuig, rubberen springschoenen, bodyprotector, cap etc. etc.

Sim

Re: Helemaal nieuw op het gebied van SGW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:47

Dubbelpost.