[WN] Eerste western les gehad vandaag...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesR

Eerste western les gehad vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 22:25

En boy, viel dat even tegen! Hahaha. Voel me echt weer een gigantische beginner.
Punt 1 is natuurlijk dat ik helaas door omstandigheden 5 jaar niet heb kunnen rijden. En ten tweede heb ik toen altijd engels gereden. De laatste keer dat ik een manege van binnen had gezien was zo'n 10 jaar geleden, haha.

Grappig is dat de lessen op de zelfde manege zijn waar ik ooit als klein meisje ben begonnen. Manege doet nu toch heel anders aan als toen door mijn kinderogen. Ik vond het in elk geval geweldig om eindelijk weer eens te kunnen rijden! Maar heb duidelijk nog gigantisch veel te leren. Dat is uiterraad helemaal niet erg. Moet toch nog een tijdje sparen voordat ik een eigen paard kan veroorloven en kan ik in tussentijd mooi weer wat bijleren!

Vrijdag lekker weer en dan eens vragen of ik misschien wat privelessen kan krijgen. Is toch anders als in zo'n groep.
En zondag lekker naar beilen, kijken hoe de 'profs' het doen Clown

Cheveyo

Re: Eerste western les gehad vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:53

wat leuk zeg!
Priveles vind ik ook wel prettig eigenlijk, kan je mooi een half uur lang puntjes op de i zetten.
Have fun!

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 15:00

Bedankt!
Ik ga morgen weer heen voor een les en dan ga ik dus even vragen wat er mogelijk is qua privelessen. Hopelijk voel ik me dan iets minder snel een n00b!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 15:02

Joh gewoon lekker lessen, is toch leuk om wat te leren Knipoog

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 16:25

Ja, en juist omdat ik het leuk vind om wat te leren zou ik wel wat prive-lessen willen hebben. In een manegeles met meerdere mensen van bovendien diverse niveaus is toch anders. Ik zou wel gewoon even één of twee (?) privé lessen willen hebben zodat ze de basis goed kunnen uitleggen en van daaruit verder kan. Op het paard zitten en stappen/draven/galoperen is allemaal geen probleem (heb immers eerder acht jaar gereden) maar echt het western rijden opzich zou ik graag beter onder de knie willen krijgen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:27

ik zou zelf niet meer terug in de les willen, ik geef mijn geld liever uit aan priveles, dan weet ik zeker dat ik iets leer in dat halfuur en niet maar 5 minuutjes aandacht krijg Knipoog

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:41

Cheveyo schreef:
ik zou zelf niet meer terug in de les willen, ik geef mijn geld liever uit aan priveles, dan weet ik zeker dat ik iets leer in dat halfuur en niet maar 5 minuutjes aandacht krijg Knipoog

Ja precies, dat lijkt me dus ook een stuk prettiger aan priveles. In een grote groep worden die dingen die ik verkeerd doe toch veel minder snel opgemerkt.