Laat maar horen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Aan de ene kant maakte mij dat zenuwachtig, maar ik vond het toch ook wel gaaf.
Gelukkig zag ik Paul_H daar staan en die heeft ze weer vastgemaakt: Tnx! 
)
Hij was foutloos en heeft nog een volte moeten draven omdat hij teveel tijd over had. Bij het kruis heeft hij het alternatief gepakt. De hele cross ging super. Kaatje heeft echt door wat de bedoeling is!
)
Bos uit, en NOG harder.
Zij ging het lange pad op, en ik er achteraan. Ik was bang dat zij bij de laatste 5 hindernissen mij zou gaan hinderen en dat ik daardoor een weigering zou krijgen. Dus ik riep of ze aub aan de kant wilde gaan
en dat deed ze gelukkig. Opgelucht!
Paarden platgeknuffeld en gevierd met poffertjes
Iig nu op naar het L, moet kunnen
ik lag op de grond en het eerste wat ik me bedacht was: 'vasthouden!!') toen er weer opgeklommen en opnieuw aangereden toen wel goed gesprongen,7 in één keer, 8 na een weigering, 10 in één keer en toen moesten we het volgende veld op en daar had bambi geen zin in, hij wou weer terug naar de start toen trok hij een sprintje en ging hij bokken, ik kon hem net optijd weer stilgezetten en richting de volgende. hindernis 11 en 12 gingen wel, na 12 uit de bocht gevlogen, op weg naar 13 draaide hij zich om en ging hij achteruit. stil gezet omgdraaid en uit stilstand over 13. 14 en 15 erg slordig maar wel in één keer en bij 16 nog één weigering vanwege de bloemetjes 
ik vond het wel hele behulpzame jury's 
)

. Auto viel eventjes uit voor het stoplicht, maar ging gelukkig meteen weer aan, pfieuw....
.
.
maar volgens mij was je ook wel weer op adem

Ik heb je vandaag trouwens niet meer gezien, maar ik was er pas rond half 5

TeZzz schreef:Psst: fijn dat je zo lekker hebt gereden!Ik heb je vandaag trouwens niet meer gezien, maar ik was er pas rond half 5
![]()
D
TeZzz schreef:Ik ben er al rond 9 uur als het goed is
) Heb ook een jas aan van equi-theme, maar ik zal vast niet de enige zijn haha
Hm eigenlijk zou ik een SGWay of life logo op m'n jas moeten hebben haha
Waar ben jij eigenlijk aan te herkennen?
) in het voorbesprekingstopic.